Gå til innhold

Nytt timesalg på Netshop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote @ netshop.no

Ønsker du å bestille varer i fra de forskjellige timetilbudene MÅ du bestille varen med leveringsmåte hentes i Sandefjord og gi oss en beskjed om at du ønsker og samle dine ordrer. Denne måten gjør at det dessverre ikke er mulig å betale med visa eller mastercard.

Hva skal man da betale med? Cash?

Endret av NoElite
Lenke til kommentar
Quote @ netshop.no

Ønsker du å bestille varer i fra de forskjellige timetilbudene MÅ du bestille varen med leveringsmåte hentes i Sandefjord og gi oss en beskjed om at du ønsker og samle dine ordrer. Denne måten gjør at det dessverre ikke er mulig å betale med visa eller mastercard.

Hva skal man da betale med? Cash?

7157651[/snapback]

Oppkrav vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Argh  :(  . Bestilte Skullcandy Ti fra netshop tidligere idag for 550 kroner, og nå ser jeg at storebroren dens, Gi er på tilbud for 495... -_-

7157770[/snapback]

slett ordre og bestill på nytt ....

7157795[/snapback]

Det var nå det jeg gjorde da, men den er allerede sendt, så jeg må belage meg på å bruke 80 kr på å sende den tilbake (angrerett altså)

Endret av the_zombie
Lenke til kommentar
Kan dere være så utrolig snille Netshop og legge ut en lcd, plasma hjemmekino projektor som både er veldig bra og litt billig? :) Vær så snill.

7158151[/snapback]

Tror det allerede har vært lagt ut noen tidligere idag. Og det kommer ikke flere tilbud enn de som står der nå, hvis dere leser på toppen av siden

men for noen tilbud. printer satt ned nesten 1000 kr :dontgetit:

Lenke til kommentar
Da er 4096 compact flash bestillt. Takk Netshop! :D

Tok med fjernutløser til EOS serien også samtidig jeg.

7157900[/snapback]

Ikke så fantastisk tilbud, jeg hadde tenkt å hoppe på det selv, men det var faktisk 20 kroner mer enn beste pris i prisguiden.

7158010[/snapback]

Mulig det, men endel av de som er såpass "billig" sender fra utlandet så man må nok beregne større frakt og moms/avgifter tenker jeg. Uannsett holder meg stort sett til Netshop jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...