Gå til innhold

Nytt timesalg på Netshop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men hvorfor må vi merke fraktmåten som ''Hente i Sandefjord''? Ble ikke helt klok av det. Jeg bor jo milevis unna Sandefjord, men det er sikkert ment at man avtaler sending etter hvert.

7155868[/snapback]

Riktig, når det merked leveres i samdefjord, kontakt og "samlesending" så vil plukklister bli samlet opp og sendes i morgen som en foresendelse. Man trenger IKKE å reise til sandefjord for å hente varene der! ;)

Lenke til kommentar
Men hvorfor må vi merke fraktmåten som ''Hente i Sandefjord''? Ble ikke helt klok av det. Jeg bor jo milevis unna Sandefjord, men det er sikkert ment at man avtaler sending etter hvert.

7155868[/snapback]

Nettopp. For de som ikke har skjønt det; eneste grunnen til at du velger "hentes i sandefjord", er for at varene du bestiller ikke blir sendt fortløpende ettersom du bestiller! Når du har handlet det du skal, er det bare å ta en telefon for å få sendt de forskjellige ordrene samlet...

Lenke til kommentar

Jeg drømmer om en amd 64x2 cpu til 939, men de er jo sjeldne som fy så det skjer nok ikke. Ellers kunne jeg tenkt meg 1024x2mb ram pc3200. Usikker på de 1gb brikkene fra kingston, hvordan vil to slike fungere? Er jo ikke slik dual chan opplegg.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Er det slik at vi kan ønske oss ting som skal komme på tilbud? keg kunne nemlig tenkt meg core2 prosessorene på tilbud. så at E6600 var på tilbud tidligere i dag, men var da på skolen og hadde ikke mulighet til å bestille. dessuten så det ikke ut som ett kjempetilbud..

Lenke til kommentar
Neiiii gikk glipp av 15-16 ****

Hva var det da ?

Har dere hiper Type-R 730W som jeg trenger enten den er på tilbud eller ikke på lager ?

(orker ikke å lete)

7156622[/snapback]

DU gikk glipp av minne, hovedkort kjølesap og litt andre ting..

7156662[/snapback]

Kan du komme med link til hvilke deler ?

Til alle dere som vil har lyst på GTO så var de billigere på PSData og de ser bare sånn ut:

PS... De der er fra Tilbudet PSData hadde ;)

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Nettopp. For de som ikke har skjønt det; eneste grunnen til at du velger "hentes i sandefjord", er for at varene du bestiller ikke blir sendt fortløpende ettersom du bestiller! Når du har handlet det du skal, er det bare å ta en telefon for å få sendt de forskjellige ordrene samlet...

Slik forstod jeg det, men ble fort usikker. Takk for svar.

- Det jeg venter på er at en musematte skal komme på tilbud. :)

Lenke til kommentar

OCZ 1024MB Dual Channel Value series

PC-3200 2x512MB (2,5-4-4-8) 400Mhz

895,-

OCZ Tempest CPU-Kjøler

Socket T/478/939/940/AM2

395,-

Packard Bell Wide LCD 22" - Maestro 220W

1680x1050, 5ms, 700:1, 2xVGA/1xDVI

3 750,-

POV GeFORCE 6800 ULTRA 256MB PCIe Retail

256MB DDR3/256-bit TV-out/DVI/SLI

1 450,-

Shuttle SB81P barebone PC socket 775

I915G,16x PCI-E,S-ATA, GbLAN, 350W

1 950,

Raidmax Scorpio Miditower m/vindu

uten strømforsyning

200,-

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar
Hadde ikke gjort noe om det kom et tilbud på 18-135-kitet til Nikon D80 neste time;-)

7154477[/snapback]

Og det gjorde de! Fikk det så vidt med meg.

9995,- for det kameraet med 18-135 er en veldig god pris!

Takk til Netshop for et meget godt tilbud, som jeg benyttet meg av!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...