Gå til innhold

Nytt timesalg på Netshop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håpe på godt tilbud på Compact Flash minne på 2048 eller 4096. :) Gjerne Sandisk Extreme III serien. Varenummer 14756 og 14755. :) Gjerne 4GB versjonen. :) Trenger mer minne til 30D kameraet, RAW format spiser plass. hehe

Endret av Zimon
Lenke til kommentar

Har vært med på Netshops timesalg kampanjer 2 ganger før. Snakk om bortkastet tid. "Tilbudene" er jo som regel dårligere enn konkurentenes ordinærpriser. Eneste reelle store prisreduksjoner er på varer som er utgått, og de dukket gjerne opp flere ganger i løpet av dagen.

Lenke til kommentar

Fra 13-14

Hyundai Pendrive 2GB USB 2.0 FØR: 395 NÅ: 320 (19% rabatt)

BenQ MP720p DLP Projektor FØR: 9395 NÅ: 8695 (7% rabatt)

LG RZ-26LZ55 26" LCD-TV, HDTV FØR: 7995 NÅ: 7395 (8% rabatt)

SCOTT Radio RX 18 W FØR: 295 NÅ: 199 (33% rabatt)

Toshiba Satellite U200-128 T1300 FØR: 10490 NÅ: 8295 (21% rabatt)

Viewsonic 30" LCD TV N3000W HD-ready FØR: 7995 NÅ: 5995 (25% rabatt)

Viewsonic 37" LCD-Monitor HD-ready FØR: 12500 NÅ: 9995 (20% rabatt)

Ricoh caplio R3 Sølv nordisk FØR: 2895 NÅ: 1895 (36% rabatt)

Ricoh caplio R3 Sort nordisk FØR: 2695 NÅ: 1895 (30% rabatt)

Lenke til kommentar

ehm..:

Ønsker du å bestille varer i fra de forskjellige timetilbudene MÅ du bestille varen med leveringsmåte hentes i Sandefjord og gi oss en beskjed om at du ønsker og samle dine ordrer. Denne måten gjør at det dessverre ikke er mulig å betale med visa eller mastercard. Beklager denne ulempen, men håper at tilbudet oppveie for ulempen.

Har jeg misforstått noe?

Lenke til kommentar
Så tilbudet gjelder kun for folk som kan komme og hente i Sandefjord?

7155093[/snapback]

Nope, de er for alle privatpersoner.

Om man ønsker å bestille 1 ting, bestill på vanlig måte.

Om man ønsker å få flere bestille varer som er bestillt på flere forskjellige timer sendt samlet så velg "hentes i sandefjord" og "kontant", skriv på "Jeg ønsker å samle mine ordre" så vil dette komme tydelig fram på hver enkelt bestilling. Det NEtshop da gjør er å ta vare på plukklistene som kommer ut fra deg, venter til imorgen med å pakke varene og sender da de samlet som 1 forsendelse. Voila fungerer fint. :)

Bare å lese litt tydlig hva som de skriver i infoen nedest på tilbud siden så synes jeg de forklarer deg ganske bra. :)

Lenke til kommentar
Så tilbudet gjelder kun for folk som kan komme og hente i Sandefjord?

7155093[/snapback]

Nope, de er for alle privatpersoner.

Om man ønsker å bestille 1 ting, bestill på vanlig måte.

Om man ønsker å få flere bestille varer som er bestillt på flere forskjellige timer sendt samlet så velg "hentes i sandefjord" og "kontant", skriv på "Jeg ønsker å samle mine ordre" så vil dette komme tydelig fram på hver enkelt bestilling. Det NEtshop da gjør er å ta vare på plukklistene som kommer ut fra deg, venter til imorgen med å pakke varene og sender da de samlet som 1 forsendelse. Voila fungerer fint. :)

Bare å lese litt tydlig hva som de skriver i infoen nedest på tilbud siden så synes jeg de forklarer deg ganske bra. :)

7155137[/snapback]

Systemet er også mye bedre enn det de hadde før, hvor man måtte ringe inn. VAr nemlig ikke alltid det var folk på kvelden da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...