Zolrath Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hei, har prøvd å finne OC-resultater med Core 2 Duo med RAM som ikke koster skjorta. Driver og setter sammen en maskin nå, og vurderer dette Geil-minnet fra PS Data: Geil 2x1GB 4-4-4-12 Tenker jeg skal gå for en C2D E6400, kan jeg regne med å få klokket den brukbart med dette minnet? Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Geil har jeg ingen personlig erfaring med men har hørt det er veldig gode. Også kommer de jo med livsgaranti. Det er jo så si umulig å si hvor høyt en pc kan klokkes men tror du komme høyt. *Sky is the limit* og så kan du eventuelt skaffe deg en raket å fly til månen Endret 27. oktober 2006 av Erlend0_o Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Har brukt en haug forskjellig Geil-minne siden tidlig 2003, og har absolutt ingenting å utsette på det kvalitetsmessig. Men klokking av minne er ikke noe jeg har gjort så mye, har som regel blitt med CPU og GPU. Endret 27. oktober 2006 av Smirnoff Lenke til kommentar
Kalamdrar Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 hei ja, jeg er vel noe i samme båt som du, har bestilt meg et 2duo sett selv. gikk for geil ram fra psdata også. Geil 2gb 4-4-4-12 Disse er vel bittelitt billigere. De ankom posten idag, så får vel opp og hente de senere. kan også gi tilbakemelding på åssen de klokker senere til uka. ifølge Tomshardware hadde de en effektiv klokk på 51% av normale hastigheter. nådde vel DDR 920 tror jeg. Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Kalamandar: Jeg har disse i 1gb sett og de klokker rett opp til ddr 800 hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå