kaka13 Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Har fått modemet for 13 dager siden, men de har ikke lagt opp forbindelsen enda, har snakka med de 4 ganger, men de har fremdeles ikke fått koplet meg opp på "Kolsos 2" sentralen! Er det noen her som har erfart det samme som meg? Hvor lenge måtte dere vente? Dette må jeg si at er VELDIG dårlig gjort av Nextgentel... Har ikke hatt nett på 2 måneder nå..! Måtte sende dette fra en venns maskin! Hva må gjøres på sentralen før jeg får bredbånd egentlig!!!!! Det er kjiiiiiiiiiiiiiipt og vente! Mvh _________________ Stay Cool Fuck School ^-^ [ Denne Melding var redigert av: allyse på 2002-11-08 16:07 ] Lenke til kommentar
miraculix Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Jeg måtte vente ett år på min NGT oppkobling. Men i rettferdighetens navn var det Telenor som trenerte det, i håp om at vi skulle bli lei og gå over til dem. Eneste negative erfaring jeg har med NGT er at de somler noe sinnsynkt, spesielt kundeservice. Men de er da hyggelige når du først får tak i dem. Nettet deres går så det suser. Vær tålmodig for det er verdt ventetiden. Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Hvis Nextgentel har sendt deg modemet så er det ikke annet de kan gjøre enn å vente til Bravida (tidligere telenor eid selskap) har gjordt klar linja på Telenors sentral.. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Quote: Den 2002-11-09 01:44, skrev BeachDumb:Hvis Nextgentel har sendt deg modemet så er det ikke annet de kan gjøre enn å vente til Bravida (tidligere telenor eid selskap) har gjordt klar linja på Telenors sentral.. Det er ingen selvfølge at det er Bravida lenger, de har tapt endel anbud så det er andre firmaer som står for dette arbeidet mange steder i landet. Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Quote: Den 2002-11-09 01:44, skrev BeachDumb:Hvis Nextgentel har sendt deg modemet så er det ikke annet de kan gjøre enn å vente til Bravida (tidligere telenor eid selskap) har gjordt klar linja på Telenors sentral.. tidligere eid av telenor... tja.. de har aldri eid bravida hundre prosent... og de har samme eirforhold som før.. det kan du selv sjekke på http://www.bravida.no de eier 46,4 % av aksjene i bravida.. iflg. hjemmesidene... sorry for at jeg er litt pirkete... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå