Gå til innhold

Dell med billige AMD-bærbare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel det er en grunn for at jeg kaller AMD billig prosessoren for bærbare... "mange som ikke liker dette"

Så Dell må begynne og sette inn AMD prosessorer for å lage enda billigerer maskiner, vel dette sier egentlig alt spør du meg :!:

7153357[/snapback]

greit at de som har lite penger og gjerne vil ha bærbare får flere alternativ ;)

Lenke til kommentar
Vel det er en grunn for at jeg kaller AMD billig prosessoren for bærbare... "mange som ikke liker dette"

Så Dell må begynne og sette inn AMD prosessorer for å lage enda billigerer maskiner, vel dette sier egentlig alt spør du meg :!:

7153357[/snapback]

greit at de som har lite penger og gjerne vil ha bærbare får flere alternativ ;)

7153364[/snapback]

Jada-jada er enig med deg der.

Lenke til kommentar
Men ellers; ja, amd finner du stort sett i billig bærbare og mange av disse maskinene er søppel spør du meg. Får håpe dell sine hever seg litt over mengden slik de pleier å gjøre med bærbare i andre segmenter.

7153381[/snapback]

Spørs hvis prisen blir mellom 3-4000 for en maskin, det er ikke plass til så mye kvalitetshardware igjen da?

Jeg fatter egentlig ikke at Dell gidder å henge seg på denne Elkjøp dansen i det hele tatt men men (er vel for å tjene enda mer penger å vokse seg enda større)

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Blir som med mobilmarkedet, der de billige og ofte dårlige tlfene selger klart best og står for det meste av inntjeningen til selskapene. Vi i Norge er så priviligerte at vi stort sett kan velge å vrake, men i mange andre land er mange fornøyd med den billigste pcen og telefonen fordi de ikke har råd til mer. Tror dette fremstøtet fra dell kan passe bra til skoleungdom som MÅ kjøpe bærbar pc og har foreldre som tjener lite. Spent på å se om intel kommer med noen flere veldig billige fremstøt de og.

Lenke til kommentar

Jeg fatter egentlig ikke at Dell gidder å henge seg på denne Elkjøp dansen i det hele tatt men men (er vel for å tjene enda mer penger å vokse seg enda større)

7153410[/snapback]

Kan love deg at disse billige pcene er noe hverken dell eller elkjøp tjener noe penger på, de finnes kun for å få med seg omsetningen fra den litt mer gjerrige/fattige kundemassen i markedet. Og tro meg, det er mange som spør etter så billige pcer. Desverre

Lenke til kommentar
Skal kunne klare å lage en billig pc til 3000 om jeg var sjef i dell. Får sikkert gode innkjøpspriser på ting der:D

7154149[/snapback]

Lykke til:p

Husk at store bedrifter må betale for ganske mye mer enn kun delene til pcn..

EDIT: Du klarer nok å lage en, men du klarer ikke lage en du tjener penger på.

Endret av glosi
Lenke til kommentar

Hører folk klager over disse billig pc'ene. Men det er ikke alle som har behov for en spill med fullytelse.

For mange holder med enkel word og internett, hva skal de med en laptop til 20 000. Dell satser jo på å være verdens største pc produsent, en naturlig del av arbeidet i å nå målet må vel å være å ha produkter som passer alle segmenter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...