Wotan Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Noen som vet hvor/om man får kjøpt dette? Legger ved en link som viser den delen jeg vil ha. Det er den hvite delenen som passer i 3,5" brønn. Se her. Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 Bare "spam'er" denne opp igjen i håp om at noen som vet svarer. Lenke til kommentar
klure Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Kjøp hele driten da, eller kontakt produsent... Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 ÅÅÅ!! SIER DU DET!!! TUSEN TAKK KLURE! DU BURDE HA KALT DEG KLOKE! Tror jeg skal bli like hjelpsom som deg! Om alle blir det så blir vi nok fornøyde alle sammen! Vil alikevel gjøre deg opmerksom på at det ikke er dritt jeg er ute etter, det klarer jeg nemlig å produsere selv. En USB-brønn derimot, det hadde vært noe! Med bedriten hilsen Wotan. Lenke til kommentar
klure Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 uuuuh.... Litt av en badass... Tror det blir litt enklere hvis du bare kjøper det settet du linker til... Kostet jo ikke skjorta akkurat... edit: sorry hvis jeg var litt spydig/usaklig forresten, var ikke helt i mine fulle fem i natt, husket faktisk ikke at jeg hadde postet den heller, før jeg så den på meldingsoversikten min... [ Denne Melding var redigert av: klure på 2002-11-09 11:24 ] Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 Hadde ett par øl innabords selv. Men tror jeg sender en mail til komplett og spør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå