Cubicle Dude Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Dette er en morsom film for oss "spill geeks"... En spillutvikler som tror han er konge. 35 årig spilltester som oppfører seg som om han er 18 1/2.... (vel egentlig flere spilltestere men skal ikke ødelegge morroa med å fortelle for mye) Handling ehh ja... den kommer nærmere mitten av filmen der Spill testeren skal bevise at det faktisk var han og ikke "Geniet som laget sitt første spill som 13 åring" som laget det! Filmen er en blanding av Cheech and Chong og American Pie og ehhh ja tror ikke de har laget en slik film før.... Morsom og bør sees sammen med andre for dobbel morro. Karakter: 9 av 10 Parodi?/Ironi?/idioti! /pervers.... Les: http://imdb.com/title/tt0456554/ PS..Fant ikke noen film topic (mulig jeg letet på feilt sted) så om en Moderator er vennlig å flytte denne til riktig sted så hadde det vært supert:-) Endret 26. oktober 2006 av Master Chiun Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Denne må ses hvis jeg finner den Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Dance Dance Revolutin I klippet her fra youtube blir den ene spilltesteren utfordret (som de stadig blir av yngre spillere) i et spill de "ikke" har. Hovedpersonen sover over Her et klipp der hovedpersonen sover over hos en kompis. Der han "kommer" over mora... :!: Endret 26. oktober 2006 av Master Chiun Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Man kjenner seg sånn igjen i den filmen. Ikke sant? Ikke sant? Lenke til kommentar
royale Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Man kjenner seg sånn igjen i den filmen. Ikke sant? Ikke sant? 7157784[/snapback] Yupp, Weed og gaming. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 hehe Kjenner iallefall igjen gamer miljøet og "utfordingene" som kommer og gis... Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Haha, den var konge Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Helt genial film. :!: Lenke til kommentar
Speik Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Skal ikke denne være postet i film-forumet? Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 PS..Fant ikke noen film topic (mulig jeg letet på feilt sted) så om en Moderator er vennlig å flytte denne til riktig sted så hadde det vært supert:-) 7153206[/snapback] Skal ikke denne være postet i film-forumet? 7170880[/snapback] hhhmmm meget mulig det? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg og noen andre kamerater så den nå i kveld, og det var det værste skvipet som noensinne var blitt sett! Totalt uten innhold og ræva! Tragiske, tragiske greier. Hva faen handla filmen om? Blir sinna over at slike filmer i det hele tatt kommer ut. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Skal ikke denne være postet i film-forumet? 7170880[/snapback] Etter en rask titt på de postede klippene har moderator kommet til at den godt kan ligge her på humor. Her er så mye annet barnslig... Geir Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg synest den var morsom! Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Så filmen selv nettopp, og syntes den var en typisk "teen movie" fra teh wood (hollywood) Pupper [CHECK] Weed [CHECK] Dork [CHECK] SmS [CHECK] (Stifflers mom syndrome) Underholdende [CHECK] Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Synes den var ganske undeholdende, jeg Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 hehe så denne i går, var ganske så tøff! Adios! Turd Nuggets! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå