zatt Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Heisan Holdt på i hele natt med en lappis som kaller seg Hp pavilion zt 3000.. skal formatere og legge inn Xp på ny... Alt går fint helt frem til 34min igjen DA slår pc seg i hvilemodus eller no sånt for skjermen blir borte mmen plata surrer liksom .. Har prøvd 4ganger nå og samme greia hver jævla gang ..Fikk boot safe og stillte inn HD og Skjerm til å aldri slå seg av men samme skjedde igjen ...VET selve cd`n funker liksom .. Noen som VET hva jeg kan gjøre ? Bios e loada default .. osv Mvh Zatt Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Det er da XP setter opp maskinvaren som er i maskinen din. Trolig er det pga. at XP ikke klarer å installere en driver for deg. Nå finnes det ikke en helt universal løsning, da det er forskjellig hva feilen kommer av. Men du kan prøve å ta ut alt av komponenter i maskinen som ikke trengst for installasjonen. Som lydkort, andre typer PCI kort. Kanskje også deaktivere ting som er integrert på hovedkortet som blant annet lydkort og nettverkskort. Lenke til kommentar
zatt Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Det er da XP setter opp maskinvaren som er i maskinen din. Trolig er det pga. at XP ikke klarer å installere en driver for deg. Nå finnes det ikke en helt universal løsning, da det er forskjellig hva feilen kommer av. Men du kan prøve å ta ut alt av komponenter i maskinen som ikke trengst for installasjonen. Som lydkort, andre typer PCI kort. Kanskje også deaktivere ting som er integrert på hovedkortet som blant annet lydkort og nettverkskort. 7153120[/snapback] Ok kan prøve og deaktivere hva jeg klarer i sikkermod.. Du fikk med deg det var en bærbar pc ? Litt begrenset for hva jeg kan ta ut der forhold til stasjonær.. Kommer back med rapport om litt, takker for svar Mvh Zatt Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Ah, ja det oversåg jeg. Men du får deaktivere ting i BIOS istedet da Endret 26. oktober 2006 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå