Roskov Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Problemet er at RAW bilder tatt med Canon 30D ikke vises i Adobe Bridge, EXIF info leses heller ikke. RAW bilder tatt med Canon 350D vises og leses helt fint, jeg bruker Adobe Camera Raw 3.6 plug-in. Jeg får åpna de i Adobe Photoshop men kjipt å ikke kunne bruke bridge, noen som har løsning til meg? Lenke til kommentar
andreash Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Problemet er at RAW bilder tatt med Canon 30D ikke vises i Adobe Bridge,EXIF info leses heller ikke. RAW bilder tatt med Canon 350D vises og leses helt fint, jeg bruker Adobe Camera Raw 3.6 plug-in. Jeg får åpna de i Adobe Photoshop men kjipt å ikke kunne bruke bridge, noen som har løsning til meg? 7152884[/snapback] Den feilen har jeg lest om før. Mener å huske at du må "resette" bridgen ved å slette cached thumbnails eller lignende. Står kanskje noe HER Uansett så prøv Google og sjekk der i tillegg. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Du må huske på at Camera RAW-pluginet må ligge i Common files. Det ligger installasjoninstrukser i Camera RAW-zipfila... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå