amdorintel Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 hei har en seagate barrakuda 10 på 320gig og lurer på hva som er norm temp på den? har 2 stk over hverandre i 5" brønnen og dem ligger på 44 c ca...er det mye? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 44 er litt for varmt, men ingen krise. http://www.hddtemp.com/ "the normal recommended working temperature of a hard disk is 35-40°С." Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 ok,satte en 80mm vifte forran i natt og nå er dem på21 og 25 c:) Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Minne surrer og går på over 50. Blæ! Glad jeg får noe verktøy snart, så jeg kan modde litt så jeg får plass til et par vifter som kan kjøle dem ned Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Såpass høy temperatur over tid er kanskje ikke alt for bra for disken, men det er bra at du har fått kontroll med saken. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Såpass høy temperatur over tid er kanskje ikke alt for bra for disken, men det er bra at du har fått kontroll med saken. 7166101[/snapback] Eneste minus med DFi Expert sålangt... med stor CPU-kjøler blir det så trangt til harddiskkabinettene at det ikke går når man plugger inn strømkabler og s-atakabler. Nuvel. venter på en dings fra frozencpu.com (får forøvrig 3dfxcool og mircoplex til å blekne...) som kan skjære i tynt stål eller aluminium. Burde klare første del av modden, men å kappe i plasten som er foran på kabinettet kan fort bli vrient uten å ødelegge hele greia. Satser på at dette er fikset straks etter at pakka er mottatt. Blir modden vellykket poster jeg bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå