hallgeirl Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Hei. Jeg har så godt som bestemt meg for å kjøpe en bærbar PC, hovedsaklig fordi jeg så mange ganger kunne trengt å drasse med meg PCen noen steder hvor det ikke er fullt så praktisk å ha med seg den stasjonære, da jeg går på skole dette året, og skal mest sannsynlig fortsette på høgskole til neste år. Når jeg kjøper den, så kommer jeg nok også til å bruke den litt til spill (Ikke noe veldig tunge saker, men den bør ihvertfall klare å dra world of warcraft greit nok ). Som topic sier, så har jeg tenkt å bruke ca 10000kr. Om det finnes noe bra under 10k som passer mitt behov så hadde det vært veldig bra, men alt rundt 10k+/-1k er akseptabelt. Det jeg er mest ute etter er å få mye for pengene, og kan kjøre de fleste spillene på markedet greit. Rett og slett. God batterikapasitet er også et pluss, men mye for pengene+ok spillytelse er mer viktig da det ikke er store jobben å sette i et strømadapter Takk på forhånd. EDIT: Tenkte jeg skulle presisere at det er en PC og ikke Mac jeg er ute etter. Endret 25. oktober 2006 av ZiggWarth Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Asus A7J Packard Bell Easynote MX65-111 Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Den Asus A7J-en så veldig interessant ut.. Litt tung, men det bryr meg egentlig ikke veldig mye. Er det noen som vet ca. batteritid på denne? Og - noen som har erfaringer? Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå