Gå til innhold

Sony PS3\Cell reklame

phewBAR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes reklama var fin jeg. Rolig, enkel og jeg fikk lyst på produktet. Men så var det jo en playstation 3 å ra  :love:

litt ot kanskje, men enda en reklame:

reklame

7155224[/snapback]

DVD tar 5GB? Nå syns jeg Sony begynner å bli litt rustn på fakta her. Double layer, eller dvd9 eller hva det nå het, tar da 9gb ca sist jeg sjekket? Altså speccsa de sier om blueray (50GB). Men ellers så var den reklamen faktisk god, fikk i det minste se noe spill relatert.

Endret av Ghaundan
Lenke til kommentar
Er ikke helt overbevist over reklamene til Sony ennå..får håpe de blir bedre etterhvert.

7157508[/snapback]

Personlig likte jeg xbox reklama "join in" eller hva slagordet var. Men xbox sin indiske, den med hane kampen, var mye mye verre enn disse :no:

7157535[/snapback]

Tror ikke jeg har sett de..

Husker en på TV med et stort monster (?), men husker ikke så mye mer :blush:

Lenke til kommentar

Huff den andre reklamen der var jo enda verre. Først stiller de det latterlige retoriske spørsmålet om prosessoren er smartere enn mennesker, og så presterer de å gi feilinformasjon om lagringskapasiteten på en DVD for å få Blu-Ray til å virke som en større forbedring enn det er. Som potensiell kunde gir ikke dette meg noe annet enn at jeg blir fornærmet.

Lenke til kommentar
Må innrømme at jeg ikke likte feil informasjonen om DVD heller, spesielt når det kommer like etter den ganske så alvorlige feil informasjonene de kom med om 360 core pakken og hva den "krevde" for å kunne brukes.

Xbox reklamen jeg liker:

http://www.youtube.com/watch?v=AKryy-DdnCE

Og denne forstår jeg ikke helt selv...

http://www.youtube.com/watch?v=KHrYTif-Ufc

7157729[/snapback]

Den første blei vel bannlyst sånn jevnt over,den andre er jo bare totalt fraværende :hmm:

Lenke til kommentar

Når han sa "stop" i den blu-ray er teh shit filmen, var det sikkert bare framedrop og han bare timet bra :p - Ikke ta det for personlig dere som syns Ps3 herjer så mye, men jeg bare måtte ;)

Edit: Ja, den "kyckling" go`box reklamen, hva var budskapet med den? Ser ut som en kylling som hopper på ett bein og faller, men er en tiger inni?

Endret av F_S
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...