RegRot Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Synes reklama var fin jeg. Rolig, enkel og jeg fikk lyst på produktet. Men så var det jo en playstation 3 å ra litt ot kanskje, men enda en reklame: reklame Endret 26. oktober 2006 av RegRot Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Eg veit ikkje heilt eg, greier ikkje heilt å sette fingen på det,men noe skurret i den siste reklamesnutten der;) Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Synes reklama var fin jeg. Rolig, enkel og jeg fikk lyst på produktet. Men så var det jo en playstation 3 å ra litt ot kanskje, men enda en reklame: reklame 7155224[/snapback] DVD tar 5GB? Nå syns jeg Sony begynner å bli litt rustn på fakta her. Double layer, eller dvd9 eller hva det nå het, tar da 9gb ca sist jeg sjekket? Altså speccsa de sier om blueray (50GB). Men ellers så var den reklamen faktisk god, fikk i det minste se noe spill relatert. Endret 26. oktober 2006 av Ghaundan Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Det å slenge vanvittige fakta ut for dagen er inn det ser du. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Er ikke helt overbevist over reklamene til Sony ennå..får håpe de blir bedre etterhvert. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Er ikke helt overbevist over reklamene til Sony ennå..får håpe de blir bedre etterhvert. 7157508[/snapback] Personlig likte jeg xbox reklama "join in" eller hva slagordet var. Men xbox sin indiske, den med hane kampen, var mye mye verre enn disse Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 De er litt sånn "propaganda-ete"... Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Er ikke helt overbevist over reklamene til Sony ennå..får håpe de blir bedre etterhvert. 7157508[/snapback] Personlig likte jeg xbox reklama "join in" eller hva slagordet var. Men xbox sin indiske, den med hane kampen, var mye mye verre enn disse 7157535[/snapback] Tror ikke jeg har sett de.. Husker en på TV med et stort monster (?), men husker ikke så mye mer Lenke til kommentar
Dinex Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Huff den andre reklamen der var jo enda verre. Først stiller de det latterlige retoriske spørsmålet om prosessoren er smartere enn mennesker, og så presterer de å gi feilinformasjon om lagringskapasiteten på en DVD for å få Blu-Ray til å virke som en større forbedring enn det er. Som potensiell kunde gir ikke dette meg noe annet enn at jeg blir fornærmet. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Må innrømme at jeg ikke likte feil informasjonen om DVD heller, spesielt når det kommer like etter den ganske så alvorlige feil informasjonene de kom med om 360 core pakken og hva den "krevde" for å kunne brukes. Xbox reklamen jeg liker: http://www.youtube.com/watch?v=AKryy-DdnCE Og denne forstår jeg ikke helt selv... http://www.youtube.com/watch?v=KHrYTif-Ufc Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Må innrømme at jeg ikke likte feil informasjonen om DVD heller, spesielt når det kommer like etter den ganske så alvorlige feil informasjonene de kom med om 360 core pakken og hva den "krevde" for å kunne brukes. Xbox reklamen jeg liker: http://www.youtube.com/watch?v=AKryy-DdnCE Og denne forstår jeg ikke helt selv... http://www.youtube.com/watch?v=KHrYTif-Ufc 7157729[/snapback] Den første blei vel bannlyst sånn jevnt over,den andre er jo bare totalt fraværende Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Den andre er til india mener jeg, og den første ble bannlyst ja. Men husker selv at jeg lekte sånn når jeg var liten så det ga meg noen gode minner å mimre på ^^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Når han sa "stop" i den blu-ray er teh shit filmen, var det sikkert bare framedrop og han bare timet bra - Ikke ta det for personlig dere som syns Ps3 herjer så mye, men jeg bare måtte Edit: Ja, den "kyckling" go`box reklamen, hva var budskapet med den? Ser ut som en kylling som hopper på ett bein og faller, men er en tiger inni? Endret 26. oktober 2006 av F_S Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) He he.... Sony har tydelig ansatt hjernevaskings eksperter fra gamle nazi tyskland. Cell vill rule the world, heil cell!. Endret 26. oktober 2006 av Hagforce Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 He he.... Sony har tydelig ansatt hjernevaskings eksperter fra gamle nazi tyskland. Cell vill rule the world, heil cell!. 7158578[/snapback] Satt faktisk å tenkte på noenlunde det samme. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Litt dumt av SOny og putte en så "sinnsykt smart og ellers bare genial" Cell prosessor i en boks til og spille på? Kunne jo redda verden på null komma niks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå