Gå til innhold

Sony PS3\Cell reklame

phewBAR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel jeg likte den litt. Var litt morsom. selv om alt ikke stemte 100% så var det jo relativt grei info. Tror det er mange xboys her som vil jump the gun og si at dette er ren bullshit. Men nå har sony og ibm brukt mangfoldige milliarder på denne chippen. Så da må den jo være bra. Å det er jo ikke bare for PS3. men også for servere osv.

Det er en kraftig liten sak som jeg tror bruker nanoteknologi.

Lenke til kommentar
Vel jeg likte den litt. Var litt morsom. selv om alt ikke stemte 100% så var det jo relativt grei info. Tror det er mange xboys her som vil jump the gun og si at dette er ren bullshit. Men nå har sony og ibm brukt mangfoldige milliarder på denne chippen. Så da må den jo være bra. Å det er jo ikke bare for PS3. men også for servere osv.

7152732[/snapback]

Eg nektar ikkje på at Cell er ein god CPU. For det veit me jo igrunn at den er.

Men den reklamen der er litt missvisande :)

Lenke til kommentar

7152732[/snapback]

Eg nektar ikkje på at Cell er ein god CPU. For det veit me jo igrunn at den er.

Men den reklamen der er litt missvisande :)

7152745[/snapback]

Vel missvisende reklamer er jo ikke et nytt fenomen. "dr.pepper, cures all your problems" :p

Men stemmer at andre prosessorer kan gjøre dette og cell ikke er den første. Men er villig til å tro at den gjør det ganske bra. Å så lenge vi ikke mister mye båndbredde innad cpuen når den overfører fra den ene til den andre så får vi ikke så mange flaskehalser når man skal kombinere alt i et skjermbilde.

Blir spennende å følge utviklingen til cell utover. Nå vet jo de fleste utviklere ikke helt hva de skal gjøre med alt. Som NBA spillet.

- ja vi har da satt klærfysikken til en kjærne :roll:

Jeey, maks utbytte :p

Lenke til kommentar
NY PlayStation 3 "reklame" her også!! 

Du får se fra diverse spill, hvordan man spiller MP3, blar i bilder etc... sånne koselige greier!!

http://www.youtube.com/watch?v=63BDGwq2nxg

WARNING: Directed By Uwe Boll!

7152737[/snapback]

Hahaha....at Uwe Boll får kjøpt rettigheter på film enda,fatter jeg ikke.

denne reklamen var for bra til å si at han har lagd:P

Crappy filmer og banking av journalister er vel det eneste han kan^^

Lenke til kommentar

Syns den første reklamen ikke var så verst, ganske stilig egentlig, om den er villedende eller ei er en annen sak. Men de må jo få lov til å skrøne i reklamer som alle andre. Syns den også var litt ufrivillig morsom innimellom som: "although it may look like an ordinary microchip... itisthefuture!" (fant den veldig morsom av en eller annen grunn :p)

Den andre videoen derimot var egentlig ganske creepy. Forferdelig iscenesatt med falske påklistrede flir, som om noen holder en pistol mot hodet deres i bakgrunnen...

Lenke til kommentar

7152732[/snapback]

Det er ingen automatikk i å legge masse penger i et prosjekt gjør det til et glimrende produkt. Et desgin filosofi kan slå ganske feil ut. Tiden vil vise..

Lenke til kommentar
Hva synes du?

Litt for mye bullshit eller reinspikka fakta!

http://www.youtube.com/watch?v=hFkH8bdKi4g

Selv fikk jeg en følelse av at Cell kom til å ha en kur for Aids før reklamen var ferdig, men så viste de Warhawk....

7152707[/snapback]

Veldig mye feil informasjon ja :) Og total nedtur når Warhawk dukket opp.

NY PlayStation 3 "reklame" her også!! 

Du får se fra diverse spill, hvordan man spiller MP3, blar i bilder etc... sånne koselige greier!!

http://www.youtube.com/watch?v=63BDGwq2nxg

WARNING: Directed By Uwe Boll!

7152737[/snapback]

Syns det er litt morsomt at Sony gjør akkurat det samme som Nintendo gjør... nok en gang.

Lenke til kommentar
Is the Cell broadband engine even smarter than you?

Litt skeptisk til måten de tilnærmer seg potensielle kjøpere på. Har ikke studert markedsføring, men noe sier meg at det er uklokt å fremstille kunden som underlegen.

7153878[/snapback]

Tolka det meir som ei utfordring enn ei fornærming. :)

Grei nok reklame, litt pompøs, bles opp produktet voldsomt (men det er jo ikkje noko nytt for reklamer).

Kay

Lenke til kommentar
Var det en reklame for ps3 eller cell?  Viss det var for Ps3 har de nok engang klart å fokusere på noe som de fleste hvertfall burde drite i. Vis videoer fra kule spill! Ikke prat om hva som er mulig, vis det!

7154143[/snapback]

Videoer fra kule spill blir det nok en del av en uke før lansering og etterpå. Nå vil det hovedsakelig dreie seg om å promotere konsollen. På lik linje som 360 gjorde før den ble lansert. Med dens jump in reklamer med store monstrer som tok opp en gutt og gutten skrek til monsteret. Sa lite hverken om spill eller konsoll den reklamen.

Det sitatet med at "is the cell processor smarter then you?" er både en bra og dårlig ting. Det gjør kunden kanskje litt underlegne, som ikke er det beste trikset i markedsføringshåndboken. Men det fremstiller også produktet veldig bra. Med tanke på at de som ser på er så smarte. Å viss den da er enda smartere så må den jo være utrolig bra. Å da må de kanskje kompansere sine mangler med å ha seg en cell :p

Å det med at å kaste penger i et produkt ikke nødvendigvis gjør det bedre. Vel det er noe i det. Men til mer ressurser de har under utvikling. Til større sjangs har det til å bli noe. Å IBM har jo laget et par prosessorer. Å sony lager jo en del bra elektronikk. (så sant det ikke er batterier, booom!)

Blir spennende å se. På papiret er den jo ganske øvelegen. Så om noen faktsik klare utnytte det så blir det bra.

Jeg trenger ikke bedre grafikk en 360, jeg vil bare at den skal flyte med en stødig framerate. :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...