Toppris Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 PC-en min kommer på lørdag, og om jeg er heldigere enn noen sinne - fredag, og vil gjerne ha så mye virusprogrammer som mulig! Jeg har Trend Micro fra min forrige PC - Vil den funke? Finnes det i det hele tatt virusprogrammer som gjør en del, som er gratis? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) PC-en min kommer på lørdag, og om jeg er heldigere enn noen sinne - fredag, og vil gjerne ha så mye virusprogrammer som mulig! Jeg har Trend Micro fra min forrige PC - Vil den funke? Finnes det i det hele tatt virusprogrammer som gjør en del, som er gratis? 7152622[/snapback] AVG har jo en som er gratis og god. Og så ha du avast home edition som også er meget bra. Og bitdefender, men det har jeg ikke prøvd, men hørt skal være okei. Endret 25. oktober 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Ah, høres bra ut. Takker =D Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 PC-en min kommer på lørdag, og om jeg er heldigere enn noen sinne - fredag, og vil gjerne ha så mye virusprogrammer som mulig! Jeg har Trend Micro fra min forrige PC - Vil den funke? Finnes det i det hele tatt virusprogrammer som gjør en del, som er gratis? 7152622[/snapback] Det er ikke lurt å bruke flere antivirusprogrammer på en gang hvis det er det du har tenkt til. Det blir bare kluss. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Ja det har jeg hørt om, men ellers takk Andre forslag til gratis virusprogrammer? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Ja det har jeg hørt om, men ellers takk Andre forslag til gratis virusprogrammer? 7152693[/snapback] Syntes bare det hørtes litt rart ut at du ville ha så mange virusprogrammer som mulig. Men for å kverrulere litt så heter det strengt tatt antivirus- og ikke virusprogram. Man har jo også antivir. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Jo, for jeg vet jo at ikke alle "antivirus" programmer finner alle, noen finner noen, andre finner andre. Hver gang jeg tar en sånn virus test over nettet, finner den utallige mange som mine egne programmer ikke kan finne, og får deretter en pop up om hvordan jeg kan fjerne det - må da betale. Eller er det kun reklame? Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Jo, for jeg vet jo at ikke alle "antivirus" programmer finner alle, noen finner noen, andre finner andre. Hver gang jeg tar en sånn virus test over nettet, finner den utallige mange som mine egne programmer ikke kan finne, og får deretter en pop up om hvordan jeg kan fjerne det - må da betale. Eller er det kun reklame? 7154312[/snapback] Problemet er bare det at mange antivirusprogrammer kolliderer med hverandre, og derfor trenger du bare ett. Normalt vil det holde med ett til å finne alle edit: og ja, mest sannsynlig er det bare reklame Endret 26. oktober 2006 av the_zombie Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Eller er det kun reklame? 7154312[/snapback] Jepp, er bare malware som du bør fjerne... Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Bruker selv Ad-Aware for adware og AVG for virus, og har ikke hatt noen store problemer. Er ikke ofte jeg får virus da, fordi jeg normalt er forsiktig med hva jeg laster ned og trykker på på internett Endret 26. oktober 2006 av the_zombie Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Bruker selv avast, synes den er grei Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Dette har intet med Annet om hardware å gjøre. Se sticky og benytt søk neste gang du skal poste en post. Eventuelt rapporter threaden så flytter en moderator posten din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg