Gå til innhold

Gratis virusprogram som gjør jobben, hvor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PC-en min kommer på lørdag, og om jeg er heldigere enn noen sinne - fredag, og vil gjerne ha så mye virusprogrammer som mulig! Jeg har Trend Micro fra min forrige PC - Vil den funke?

Finnes det i det hele tatt virusprogrammer som gjør en del, som er gratis?

7152622[/snapback]

AVG har jo en som er gratis og god. Og så ha du avast home edition som også er meget bra. Og bitdefender, men det har jeg ikke prøvd, men hørt skal være okei.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
PC-en min kommer på lørdag, og om jeg er heldigere enn noen sinne - fredag, og vil gjerne ha så mye virusprogrammer som mulig! Jeg har Trend Micro fra min forrige PC - Vil den funke?

Finnes det i det hele tatt virusprogrammer som gjør en del, som er gratis?

7152622[/snapback]

Det er ikke lurt å bruke flere antivirusprogrammer på en gang hvis det er det du har tenkt til. Det blir bare kluss.

Lenke til kommentar
Ja det har jeg hørt om, men ellers takk :)

Andre forslag til gratis virusprogrammer?

7152693[/snapback]

Syntes bare det hørtes litt rart ut at du ville ha så mange virusprogrammer som mulig.

Men for å kverrulere litt så heter det strengt tatt antivirus- og ikke virusprogram.

Man har jo også antivir.

Lenke til kommentar

Jo, for jeg vet jo at ikke alle "antivirus" programmer finner alle, noen finner noen, andre finner andre.

Hver gang jeg tar en sånn virus test over nettet, finner den utallige mange som mine egne programmer ikke kan finne, og får deretter en pop up om hvordan jeg kan fjerne det - må da betale.

Eller er det kun reklame?

Lenke til kommentar
Jo, for jeg vet jo at ikke alle "antivirus" programmer finner alle, noen finner noen, andre finner andre.

Hver gang jeg tar en sånn virus test over nettet, finner den utallige mange som mine egne programmer ikke kan finne, og får deretter en pop up om hvordan jeg kan fjerne det - må da betale.

Eller er det kun reklame?

7154312[/snapback]

Problemet er bare det at mange antivirusprogrammer kolliderer med hverandre, og derfor trenger du bare ett. Normalt vil det holde med ett til å finne alle

edit: og ja, mest sannsynlig er det bare reklame

Endret av the_zombie
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...