02tom Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 eXa skrev: 3dmark 05\06? 7166718[/snapback] Jeg fikk 8876 poeng i 3dmark 05, så da er sprøsmålet om det omtrent slik det skal være med min hardware? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 lurte egentlig bare på om det funket greit jeg... ser ut som riktig score det der ja! Lenke til kommentar
02tom Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Da er det nok noen bugs med Bf2, fikk blant annet noen feilmeldinger fra PB. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jupp ser sånn ut siden alt annet du prøver funker fint. Lenke til kommentar
02tom Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Har har jeg reinstalert alt på maskina, men fremdeles opplever jeg problemer. Nå går riktig nok Bf2 så det suser, men en gang i blant så får jeg svarte artifacts. Bygninger osv mister texture. Og i oblivion så klikker spillet når jeg har spilt en stund, og når jeg da endelig kommer ut i windows så er oppløsningen på skjermen på bunn samt at jeg kunn har 8 eller 16 farger virker det som. Med en restart så er alt ok igjen. Har kjørt everest men ikke oppdaget høye temp verdien verken på skjerkort eller system. idle ligger skjermkortet på rundt 40, og system rundt 33 grader.Noen som vet om man kan bruke everest til å logge temp mens man spiller spill, har veldig liten erfaring med dette programmet. Kan det være catalyst 6.9 med modifiseringer til dette kortet som kan være problemet? Cat 6.10 er jo ennå ikke kompatibelt med x1950 pro merkelig nok! tips mottas med stor takk Lenke til kommentar
bidz Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) 02tom skrev: Har har jeg reinstalert alt på maskina, men fremdeles opplever jeg problemer. Nå går riktig nok Bf2 så det suser, men en gang i blant så får jeg svarte artifacts. Bygninger osv mister texture. Og i oblivion så klikker spillet når jeg har spilt en stund, og når jeg da endelig kommer ut i windows så er oppløsningen på skjermen på bunn samt at jeg kunn har 8 eller 16 farger virker det som. Med en restart så er alt ok igjen.Har kjørt everest men ikke oppdaget høye temp verdien verken på skjerkort eller system. idle ligger skjermkortet på rundt 40, og system rundt 33 grader.Noen som vet om man kan bruke everest til å logge temp mens man spiller spill, har veldig liten erfaring med dette programmet. Kan det være catalyst 6.9 med modifiseringer til dette kortet som kan være problemet? Cat 6.10 er jo ennå ikke kompatibelt med x1950 pro merkelig nok! tips mottas med stor takk 7258529[/snapback] Artifacts i BF2 osv pluss kræsj bugs er visstnok et kjent problem i Cat 6.9 og Cat 6.10 driverne. Prøv Cat 6.11 beta driverne som er tilgjengelig på driverheaven.net forumet i radeon display drivers kategorien, den skal visstnok fikse de bugs'a. Endret 10. november 2006 av bidz Lenke til kommentar
02tom Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 ok, skal teste den....begynner å bli litt lei dette her hehe. Har holdt på med data nå i over 12 år og har aldrig hatt slike problemer før. Har prøvd alt Ikke er systemet mitt overklokka en gang. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 02tom skrev: ok, skal teste den....begynner å bli litt lei dette her hehe. Har holdt på med data nå i over 12 år og har aldrig hatt slike problemer før. Har prøvd alt Ikke er systemet mitt overklokka en gang. 7258600[/snapback] Link til forum tråd: http://www.driverheaven.net/showthread.php?t=122353 De støtter også X1950Pro (noe 6.10 ikke gjør av en eller annen grunn). Sitat I have tested with cod2, nfsc, bf2, and q4 and all is stable. I dont see any performance increase but the widespread error is gone like i said in my earlier post. I could see that if the error was still there that it would be a good chance these were fake or a hacked set that is going to blow your system up after being installed for twelve hours. As far as driver reference numbers go, i believe this is a newer set than 6.10s. Om du ikke vil installere 6.11 beta så hadde jeg gått for en modda versjon av Cat 6.8 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 bidz skrev: 02tom skrev: Har har jeg reinstalert alt på maskina, men fremdeles opplever jeg problemer. Nå går riktig nok Bf2 så det suser, men en gang i blant så får jeg svarte artifacts. Bygninger osv mister texture. Og i oblivion så klikker spillet når jeg har spilt en stund, og når jeg da endelig kommer ut i windows så er oppløsningen på skjermen på bunn samt at jeg kunn har 8 eller 16 farger virker det som. Med en restart så er alt ok igjen.Har kjørt everest men ikke oppdaget høye temp verdien verken på skjerkort eller system. idle ligger skjermkortet på rundt 40, og system rundt 33 grader.Noen som vet om man kan bruke everest til å logge temp mens man spiller spill, har veldig liten erfaring med dette programmet. Kan det være catalyst 6.9 med modifiseringer til dette kortet som kan være problemet? Cat 6.10 er jo ennå ikke kompatibelt med x1950 pro merkelig nok! tips mottas med stor takk 7258529[/snapback] Artifacts i BF2 osv pluss kræsj bugs er visstnok et kjent problem i Cat 6.9 og Cat 6.10 driverne. Prøv Cat 6.11 beta driverne som er tilgjengelig på driverheaven.net forumet i radeon display drivers kategorien, den skal visstnok fikse de bugs'a. 7258583[/snapback] ja dette opplever jeg også av og til, at bygninger eller bakker blir helt svart en stund. Blir litt irritabelt når det skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå