Beer£and Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hei! **** håper det er noen hær med erfaring i fra start.no sine ADSL tilbud. Har 400/100 Kbit i fra Telenor i dag (kan ikke få raskere:( som koster 300 Kroner i måneden. vurderer å skifte til start sitt tilbud på 400/140 Kbit so koster 170 kroner måneden slik at jeg får litt bedre upload og sparer (ca)1500 kroner i året. men, hvordan er det med oppetiden og telefon servisen til start.no? (er ikke fornøyd med telenor sin) Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hei!**** håper det er noen hær med erfaring i fra start.no sine ADSL tilbud. Har 400/100 Kbit i fra Telenor i dag (kan ikke få raskere:( som koster 300 Kroner i måneden. vurderer å skifte til start sitt tilbud på 400/140 Kbit so koster 170 kroner måneden slik at jeg får litt bedre upload og sparer (ca)1500 kroner i året. men, hvordan er det med oppetiden og telefon servisen til start.no? (er ikke fornøyd med telenor sin) 7152429[/snapback] Start bruker Telenors linjer så det er ikke noen grunn til at de kan gi deg raskere linje Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har selv ADSL via Start.no, har ingenting å utsette på telefonsupport eller stabilitet. Kan det stemme at du har 5-6 km linjelengde siden du ikke kan få høyere hastigheter enn 400/100? I så fall blir ikke stabilitenen eller hastigheten bedre siden Start benytter Telenors utstyr i sentralene (som Krokan nevnte) - men prisen er hyggeligere. Vær imidlertid oppmerksom på at Start.no tar etableringsgebyr på kr 695 for 400kbit-linja. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) De kan sette opp hastigheten om de bare vil det, men tviler på at du får noe større hastighet. Tror Start.no's hastigheter er bruttohastigheter, så du vil nok ikke få noen særlig større hastighet. Endret 26. oktober 2006 av Glenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå