knopflerbruce Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Har lagt inn windows på en kamerat's IDE disk, det gikk rett og slett ikke med s-ata Nå lurer jeg på om det går an å ta ut windowsdisken min, putte den inn i maskina hans, kopiere rubbel og bit over på en s-atadisk, og få det til å funke. Mulig det trengs en liten edit i boot.ini eller noe, men håper jeg kan bli forklart hvordan jeg gjør dette, hvis det er mulig. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Tror du kan klone innholdet til den andre disken.. Vet ikke helt hvordan men tror partition magic gjør slikt. kansje innebygd i xp... Lenke til kommentar
Caze Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Koble opp begge diskene i samme maskin, bruk Ghost og "disk to disk"-cloning. Fungerer som en drøm. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Evt laste inn S-ata driverne da, og installere OS'et på s-ata disken Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Skal teste dette. S-atadriverene er lagt inn forlengst. Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 PowerQuest drive image eller Norton ghost Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Denne posten har intet i Komplette systemer å gjøre. Posten stenges pga feilplassering. Les sticky! Vær nøye med hvor du poster trådene deres. Hvis det er en kategori for akkurat det aktuelle emne så benytt den. Er du usikker på hvor tråden skal ligge så benytter du rapporteringsknappen () og rapporterer innlegget ditt og så ser en moderator på saken og hjelper deg til rett kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg