Jan Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Men dette _HAR_ blitt nok en "snipp" .. merk gåseøyner og tid. Det var da merkelig så opphisset du ble. Endret 27. oktober 2006 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Vel, naar folk sier at jeg sutrer, gaar til angrep paa meg for noe noen andre sier, sier at jeg angriper USA, noe jeg slettes ikke gjoer, sier jeg er like ille som noen religiose fanatikere, har jeg en tendens til aa bli irritert. Lenke til kommentar
lax Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Straffeloven § 142: Den som i ord eller handling offentlig forhåner eller på en krenkende eller sårende måte viser ringeakt for nogen trosbekjennelse hvis utøvelse her i riket er tillatt eller noget lovlig her bestående religionssamfunds troslærdommer eller gudsdyrkelse, eller som medvirker hertil, straffes med bøter eller med hefte eller fengsel inntil 6 måneder. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg er en forbryter, TJOGEI! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 lax: Og poenget? Eller hadde du ikke noe poeng? Lenke til kommentar
lax Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 lax: Og poenget? Eller hadde du ikke noe poeng? 7166827[/snapback] Liker du at jeg disser dama di kanskje? Hvis du føler jeg er hårsår så skal du få lov til det. Utenom det var det ikke noe poeng. Lenke til kommentar
lax Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Og by the way: Man blir som regel mer reflektert med tiden.. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) dårlig formulert.. det jeg mente å si var, nei, han liker helt sikkert ikke at du disser dama hans, men så dytter han da henne ikke i fleisen på deg, og krever at du skal like henne heller.. det som er poenget her.. helt greit å være kristen eller whatever, men gi faen i å prakke på oss religionen din! Endret 28. oktober 2006 av nerval Lenke til kommentar
lax Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 så dytter han vel ikke puppene hennes opp i trynet ditt, og ber deg om å kose litt med dem, slik som dere gjør med kristendommen.. (ja, jeg innser at svært få ville hatt noe imot det, men vil bare ha frem poenget mitt) 7166873[/snapback] Jeg siterer like godt meg selv: Og by the way: Man blir som regel mer reflektert med tiden.. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 som sagt, ble dårlig formulert, så gjorde om posten, feel free til å kommentere det jeg skrev i den.. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 er det muoig i å brenne i himmrlrn?.. Lenke til kommentar
lax Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 helt greit å være kristen eller whatever, men gi faen i å prakke på oss religionen din! 7166873[/snapback] Prakker jeg troen min på deg? Nei. Kan du ikke bare si "Jeg er ikke interessert" hvis noen skulle spørre deg da? Alle mine kristne venner ville respektert det. Og hver så snill å ikke skjære alle under en kam. Jada, det finnes både fanatikere og folk i den andre enden som kan gi et feil inntrykk noen ganger, men de fleste av oss er helt normale mennesker bortsett fra at vi tror det finnes en Gud.. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) var da rettet til de som faktisk gjør det, og ikke deg spesifikt.. btw, tar ikke alle under en kam, ettersom det jeg sier kun er rettet mot de som faktisk prøver å prakke på folk religionen sin, og ikke gudoghvermann.. Endret 28. oktober 2006 av nerval Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Ved Odins vrede! Alle kristne såvel som muslimer (hedninger i ordets rette forstand imo) vil aldri komme til valhall. De vil muligens få en smertefull død når ragnarrokk en dag kommer. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 HVORFOR skjer aldri sånt med meg. Det var jo den mest gullforgylte muligheten til et sinnsvakt diskusjonsoppgjør av det guddommelige slaget. Jesus, du skulle jo fortalt henne AKKURAT hvorfor du er ateist - ikke bare sitte å høre på. 7156357[/snapback] Og evt. på groteskt vis gjøre ende på det nærmeste kjæledyret i samme slengen? 7160111[/snapback] Ja eventuelt det ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå