Gå til innhold

Jeg skal brenne i helvete

Ustedalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Straffeloven § 142: Den som i ord eller handling offentlig forhåner eller på en krenkende eller sårende måte viser ringeakt for nogen trosbekjennelse hvis utøvelse her i riket er tillatt eller noget lovlig her bestående religionssamfunds troslærdommer eller gudsdyrkelse, eller som medvirker hertil, straffes med bøter eller med hefte eller fengsel inntil 6 måneder.

Lenke til kommentar

dårlig formulert.. det jeg mente å si var, nei, han liker helt sikkert ikke at du disser dama hans, men så dytter han da henne ikke i fleisen på deg, og krever at du skal like henne heller.. det som er poenget her.. helt greit å være kristen eller whatever, men gi faen i å prakke på oss religionen din!

Endret av nerval
Lenke til kommentar
så dytter han vel ikke puppene hennes opp i trynet ditt, og ber deg om å kose litt med dem, slik som dere gjør med  kristendommen.. (ja, jeg innser at svært få ville hatt noe imot det, men vil bare ha frem poenget mitt)

7166873[/snapback]

Jeg siterer like godt meg selv:

Og by the way: Man blir som regel mer reflektert med tiden..
Lenke til kommentar
helt greit å være kristen eller whatever, men gi faen i å prakke på oss religionen din!

7166873[/snapback]

Prakker jeg troen min på deg? Nei. Kan du ikke bare si "Jeg er ikke interessert" hvis noen skulle spørre deg da? Alle mine kristne venner ville respektert det. Og hver så snill å ikke skjære alle under en kam. Jada, det finnes både fanatikere og folk i den andre enden som kan gi et feil inntrykk noen ganger, men de fleste av oss er helt normale mennesker bortsett fra at vi tror det finnes en Gud..

Lenke til kommentar

var da rettet til de som faktisk gjør det, og ikke deg spesifikt..

btw, tar ikke alle under en kam, ettersom det jeg sier kun er rettet mot de som faktisk prøver å prakke på folk religionen sin, og ikke gudoghvermann..

Endret av nerval
Lenke til kommentar
HVORFOR skjer aldri sånt med meg. Det var jo den mest gullforgylte muligheten til et sinnsvakt diskusjonsoppgjør av det guddommelige slaget. Jesus, du skulle jo fortalt henne AKKURAT hvorfor du er ateist - ikke bare sitte å høre på.

7156357[/snapback]

Og evt. på groteskt vis gjøre ende på det nærmeste kjæledyret i samme slengen? :p

7160111[/snapback]

Ja eventuelt det ... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...