Gå til innhold

Jeg skal brenne i helvete

Ustedalen

Anbefalte innlegg

You and me both. Jeg er så stygglei misjonærer.

7156684[/snapback]

Verste er Jehovas vitne som kommer på døra. Argh!

7156704[/snapback]

Hvis de trenger seg på og sier de vil fortelle deg om misjonsreligionen kan du jo ta en Seinfeld og spørre om de vil høre litt om satanisme og høre på litt musikk med deg etterpå.

Du trenger jo ikke være satanist i det hele tatt, bare stille ondt opp mot ondt for rettferdighetens skyld. Eller bare spørre dem om hjemmeadressen deres så du kan besøke dem og forkynne Satanas ord.

Ref. Seinfeld:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Jerry tar telefonen da en telefonselger ringer han. "Hei, jeg vil gjerne selge ditt og datt" Jerry: "jeg er litt opptatt nå, kan jeg ikke få hjemmenummeret ditt så kan jeg ringe når jeg har tid" Damen: "Nei, jeg vil dessverre ikke at du ringer meg hjemme" Jerry: "Da vet du hvordan jeg har det" *smeller på telefonrøret*
Endret av Playmofetish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

7156704[/snapback]

Synd at det ikke har kommet noen her. Lurer på hva de hadde sagt til å bli møtt med Dimmu Borgir i døråpningen. :wee:

7156722[/snapback]

Det værste av alt er at dimmu ikke er satanister i religiøs forstand.

Med det mener jeg at de ikke tilber Satan.

Lenke til kommentar
You and me both. Jeg er så stygglei misjonærer.

7156684[/snapback]

7156704[/snapback]

Jehova's vitner er jo bare søtt.

Jeg hadde fri fra skolen her en dag når dem kom på besøk. Det gikk omtrent slik:

Står opp rundt klokka elleve, hiver på meg ei t-skjorte og dasser rundt i overetasjen etter frokost. Deretter parkerer jeg mitt dvaske legeme i godstolen foran pc'n og gjør meg klar for en dag med fortryllende ingenting. Etter en stund kimer dørklokka og jeg lurer på hvem i helvete ringer på hos meg så ugudelig tidlig.

Nå har det seg slik at min hule er på bakkenivå og om jeg trer hue ut døra ser gud og hvermann rett inn, såklart om de måtte finne på å stå der ute da. Så, uten videre omtanke reiser jeg meg tilslutt og leter fram buksa mi, hinker ut i inngangspartiet mens jeg tar den på meg og ser rett ut på noe som i farten ser ut som 2 prektige kvinnfolk på rundt 30-40år. Jeg snubler meg ut i vindfanget mens jeg knepper de siste knappene og fester belte og åpner døra. Akkurat da bestemmer sola seg for å skinne med full styrke midt i fleisen på meg.

Så der står jeg, som et fullstendig vrak. Jeg måtte sett ut som en værbitt skoledropout snyltende på foreldrene som nettop var ferdig med å runke og som ved et under presterte å velte ut av rommet mitt for å åpne døra. Kveler et fnis og tvinger fram et "hei" før jeg blir gitt et lite hefte om dommedag og umoral og det vanlige sprøytet. Jeg ser egentlig bare 2 silhuetter der jeg står med sola perfekt imot meg, men før jeg rekker å justere øyene har de mumla noe om at de deler det ut til alle og at det er veldig viktig i "den tiden vi lever i" og fortet seg vekk :D

Endret av Carl M
Lenke til kommentar

7156704[/snapback]

Synd at det ikke har kommet noen her. Lurer på hva de hadde sagt til å bli møtt med Dimmu Borgir i døråpningen. :wee:

7156722[/snapback]

Det værste av alt er at dimmu ikke er satanister i religiøs forstand.

Med det mener jeg at de ikke tilber Satan.

7157857[/snapback]

Helsike! Les resten av tråden, jeg har påpekt en gang før at satanisme som oftest ikke har en DRITT med å tilbe satan å gjøre, Satanister er sin egen gud! Vil du vite mer om det, så PM meg, så jeg slipper å poste mer Off Topic.

Lenke til kommentar
Uhm. Satanister sin Gud er seg selv. De tilber ikke Satan. Måtte få det ut av systemet, skal ikke starte noen diskusjon om det. Om du vil vite mer om Satanisme kan du sende meg et PM.

7154098[/snapback]

Kommer an på hva slags satanist man er. Det er noen Donald-satanister som tilber djevelen og velter gravstøtter , mens de laveyanske er noe vanskeligere å forstå seg på for utenforstående. Personlig tror jeg nok navnet er mer til skade enn til gavn.

7156642[/snapback]

Det finns svært få religiøse satanister, og de er vel mer at de tilber de mørke makter, og går igjennom en del groteske religiøse handlinger, og de er vel mer.. Demonister som kaller på diverse demoner og ber dem ta over kroppen deres og sånn Oo

Det er det den gamle religiøse satanismen gikk ut på. Det laveyanske er ganske lett å forstå. Les boken deres, og sett deg inn i deres synspunkt. Eller skaff deg venner som er det. Jeg har gjort begge deler. :p

Lenke til kommentar
If you don't like Americans, just remove the safety labels and the problem will solve it self

7158163[/snapback]

Det er vel kun en omforming av den gode gamle setningen, men hvor det handlet om at idioter skulle utrydde seg selv, ikke amerikanere. Hva får deg til å tro at amerikanerne utrydder seg selv om man fjerner advarselsskiltene rundt om i verden?

For andre gang; det finnes flere forskjellige satanister, også de som faktisk tilber Satan. Lavey har da ikke enerett på dette begrepet ...

7158388[/snapback]

Paganist: En som tilber Pagan (avgud), avgudsdyrker.
Lenke til kommentar
Paganist: En som tilber Pagan (avgud), avgudsdyrker.

7158579[/snapback]

Sikkert riktig det, men skulle det være et argument i noen retning?

Wikipedias liste over diverse satanismer:

http://en.wikipedia.org/wiki/Satanism_%28disambiguation%29

7158603[/snapback]

Det var intet argument, det er kun et forslag til et ord man kan anvende for å slippe en del situasjoner der man ender opp med å snakke om vidt forskjellige ting. Da dekker man djevledyrkerne med ett ord, fremfor å blande dette inn i ordet "satanist" som de fleste ofte legger forskjellige betydninger i.

Lenke til kommentar
Nok en sutreråd. Du har det ikke lett trådstarter:( Jaja, du får iallefall støtte av de bereiste femtenåringene som nettopp lærte seg å stave AKP.

7158933[/snapback]

Joda, du får det til! Det er da ikke sutring? Du derimot ser ut til å komme med bare klaging. Hvorfor får ikke folk lov til å si det de vil? Dette er da et spørsmål om religion, og noen er så forbanna trangsynte at det er latterlig. Her kom en post om det :p

Lenke til kommentar
Nok en sutreråd. Du har det ikke lett trådstarter:( Jaja, du får iallefall støtte av de bereiste femtenåringene som nettopp lærte seg å stave AKP.

7158933[/snapback]

Joda, du får det til! Det er da ikke sutring? Du derimot ser ut til å komme med bare klaging. Hvorfor får ikke folk lov til å si det de vil? Dette er da et spørsmål om religion, og noen er så forbanna trangsynte at det er latterlig. Her kom en post om det :p

7158983[/snapback]

Har trådstarter en annen sutretråd? Ja. Kunne noe bedre formulert vært gjort i politikkdelen?

Ja jeg kommer bare med klaging. Begrunn.

Som du ser, så er det amerikanere som blir angrepet, ikke religiøse eller noe annet. Det svermer av en-kilde-ungdomsskoleelever som forakter USA for alt det er verdt. Skal hver eneste bruker skrive "Jeg ble mobba av en person"-tråd hver gang de får en kommentar?

Lenke til kommentar
hahaah, hadde ledd av de så de følte seg dum.

7152456[/snapback]

Sikkert ikke så lett når det er én mot store deler av skolen.

7152464[/snapback]

Second that.

Derfor er Diskusjon.no fint å ha. Burde ikke dette vært PRS, forresten? Da kunne det blitt litt mer liv her. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...