ViPeR Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) hahaha. ta å spill dimmu borgir - burn in hell over speakeranlegget (hvis dere har det på skolen) så sier du til alle at det er din favoritt gruppe. Da blir du den mest populære gutten på skola. 7156516[/snapback] Eventuelt den mest korsfestede gutten på skolen... Jeg stemmer for Darkthrone eller Burzum. 7156548[/snapback] haha, ja hamstere kan han Endret 26. oktober 2006 av ViPeR Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 jeg kjenner mange kristne, noen som bare såvidt er kristne og andre som er veldig kristne. Noen av de har prøvd å få meg til å "Tenke" over troen min ved å ta meg med på kristen leir greie. morro:P Men ingen har oppført seg slik som veninna di Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Uhm. Satanister sin Gud er seg selv. De tilber ikke Satan. Måtte få det ut av systemet, skal ikke starte noen diskusjon om det. Om du vil vite mer om Satanisme kan du sende meg et PM. 7154098[/snapback] Kommer an på hva slags satanist man er. Det er noen Donald-satanister som tilber djevelen og velter gravstøtter , mens de laveyanske er noe vanskeligere å forstå seg på for utenforstående. Personlig tror jeg nok navnet er mer til skade enn til gavn. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 jeg kjenner mange kristne, noen som bare såvidt er kristne og andre som er veldig kristne.Noen av de har prøvd å få meg til å "Tenke" over troen min 7156603[/snapback] En av mine aller beste veninner er kristen. Hun holder troen sin for seg selv og det er jeg så ufattelig takknemlig for. Hun respekterer at andre ikke tror det samme, og prakker derfor ikke Gud og alt det der opp i ansiktet på venna sine. Skulle ønske alle religiøse var sånn. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Skulle ønske alle religiøse var sånn. 7156671[/snapback] You and me both. Jeg er så stygglei misjonærer. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Vel, kristendommen er jo en misjonerende religion, så man skal på sett og vis prakke troen sin på andre hvis man skal være "ordentlig" kristen. Gå derfor og gjør alle folkeslag til disipler! Døp dem til Faderens og Sønnens og Den hellige ånds navn 20 og lær dem å holde alt det jeg har befalt dere. Og se, jeg er med dere alle dager inntil verdens ende.» Endret 26. oktober 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 You and me both. Jeg er så stygglei misjonærer. 7156684[/snapback] Verste er Jehovas vitne som kommer på døra. Argh! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 jeg kjenner mange kristne, noen som bare såvidt er kristne og andre som er veldig kristne.Noen av de har prøvd å få meg til å "Tenke" over troen min 7156603[/snapback] En av mine aller beste veninner er kristen. Hun holder troen sin for seg selv og det er jeg så ufattelig takknemlig for. Hun respekterer at andre ikke tror det samme, og prakker derfor ikke Gud og alt det der opp i ansiktet på venna sine. Skulle ønske alle religiøse var sånn. 7156671[/snapback] slike er flotte. men jeg syntes det er morro når noen skal få meg til å tru på kristendommen de sier det er slik og slik, og jeg kommer med det motsatte Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Verste er Jehovas vitne som kommer på døra. Argh! 7156704[/snapback] Synd at det ikke har kommet noen her. Lurer på hva de hadde sagt til å bli møtt med Dimmu Borgir i døråpningen. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hvor i Amerika er det dette foregår, da? Det er en drøss idioter i denne tråden som oppfører seg som om hele Amerika er så religiøse som de på dette stedet er. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Verste er Jehovas vitne som kommer på døra. Argh! 7156704[/snapback] De er jo så søte. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 De er jo så søte. 7156795[/snapback] Ikke når du ikke greier å si "nei, takk". Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 De er jo så søte. 7156795[/snapback] Ikke når du ikke greier å si "nei, takk". 7156799[/snapback] Du har det problemet du og? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Du har det problemet du og? 7156810[/snapback] Indeed. Jeg har fortalt det til deg tidligere. Søster sa hun var blodgiver en gang de banket på. Da stakk de fort. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hva er det med at så fort én person fra Amerika gjør/sier noe dumt så er det straks kjempegreit å generalisere hele amerika, peke på dem og le av dem? 7153475[/snapback] Vi er jo norsk, vi gereraliserer alle! 7153486[/snapback] Haha! Ja, alle vet jo at alle nordmenn generaliserer! Godt poeng! 7154114[/snapback] :!: Men seriøst, det er mer "in" og akseptert å generalisere amerika(nere) enn det er å generalisere det meste annet her i Norge. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Søster sa hun var blodgiver en gang de banket på. Da stakk de fort. 7156815[/snapback] Syndig å hjelpe andre vet du. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hvor i Amerika er det dette foregår, da? Det er en drøss idioter i denne tråden som oppfører seg som om hele Amerika er så religiøse som de på dette stedet er. 7156784[/snapback] Bismarck, North Dakota stod det i profilen hans. Jeg har aldri fått "du skal brenne i helvette", men "jeg skal be for deg", har jeg fått flere ganger Ei venninne av meg var utvekslingsstudent i en forstad til Las Vegas, nevada. KUN mormonere i den byen - makan til folk Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ehm.. Dette er barnemat i forhold til hva jeg, som klassens eneste ateist må gå gjennom til stadighet i KRL-timene. Jeg får stadig listet opp hvordan både rare dyr og 1881 beviser at Allah eksisterer, og hvordan jeg som ateist ikke har en sjanse i havet for å få tilgivelse før jeg dør. Så.. Vi snakkes i helvete, da. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hvor i Amerika er det dette foregår, da? 7156784[/snapback] Bismarck, North Dakota stod det i profilen hans. 7156969[/snapback] A very large majority of North Dakotans self-identify as Christian. North Dakota has the lowest percentage of non-religious people of any state, and it also has the most churches per capita of any state. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hvor i Amerika er det dette foregår, da? 7156784[/snapback] Bismarck, North Dakota stod det i profilen hans. 7156969[/snapback] A very large majority of North Dakotans self-identify as Christian. North Dakota has the lowest percentage of non-religious people of any state, and it also has the most churches per capita of any state. 7157466[/snapback] Haha, tydeligvis ikke det beste valget for en utvekslingsstudent som er ateist. ... BURN! (?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå