:---{D Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Hvis du skal imponere henne kan du si at det kun er en person som har lov til å dømme. Finn gjerne et bibelvers, så ser hun selv at hun er en synder og så blir hun emo. Fant ikke noe farten her. Endret 26. oktober 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Priceless Amerika FTW Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hva er det med at så fort én person fra Amerika gjør/sier noe dumt så er det straks kjempegreit å generalisere hele amerika, peke på dem og le av dem? Skulle vi fulgt samme tankegang her så kan vi jo le av Norge og hele Norges befolkning pga. Tore Tvedt m/ kompani. Jeg støtter at vi utsletter Norge, de er jo nynazister hele gjengen. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hva er det med at så fort én person fra Amerika gjør/sier noe dumt så er det straks kjempegreit å generalisere hele amerika, peke på dem og le av dem? 7153475[/snapback] Vi er jo norsk, vi gereraliserer alle! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Tja, har en lik fyr her på jobben, kristen og fæl er han. Og han har fått det for seg at han skal kristne meg da, siden jeg var så uheldig å nevne at jeg kunne litt bibelsitater (min mor sendte meg på korøvelse hos presten da jeg var mindre). Jeg er dog blitt ateist med årene, til tross for at jeg ble proppet med mye kristenlære da jeg var barn/ung. Kjenner en del amerikanere på nettet, pluss at jeg har kontakt med noen amerikanske familiemedlemmer (emigranter til USA), de er ikke spesielt "hard"-kristne eller fanatiske, men får jo som regel alltid ("you're in my prayers") noen ganger om det skulle være noe galt, hehe. Ja, be i vei om dere synes det hjelper. Bønn (om jeg noen gang prøvde på det) gjorde aldri noe for meg. Endret 26. oktober 2006 av Smirnoff Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ah... Religion... Makan til sprøyt. Skal jeg velge å tilhøre noe (noe jeg stort sett ikke gjør, jeg ser på meg selv som ateist og er godt fornøyd med å ligge og råtne i jorda i hundre år før jeg blir tatt opp for at noen andre skal få plassen min), så må det være Åsatroen... Og i så tilfelle, havner jeg i Hel ^^ Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Kardemommeby-loven ftw. 7152558[/snapback] At the heart of winter avatar ftw! 7152594[/snapback] Begge deler ftw. Men anyways, jeg støtter opp under "bruk og kast" alternativet. For å komme innpå henne kan det jo være en ide om du later som om du, takket være henne, har sett lyset og blitt megakristen. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Riktig som H4ngm4N sier over her , prøv og kom innpå henne, bruk henne godt opp! vær snill og spill litt mer kristen og vær liksom åpen for kristendommen, så tar du og drar ned buksene og smetter inn i henne som en åpen sjiraff ! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 er jo slik at gud tilgir alle, dermed kommer ingen i helvete...kristne tror også på satan, som satanister tror på gud, finnes den ene, så finnes den andre har hatt mange spennede og givende samtaler med "kristne", for de som sier "tror du ikke på gud, så kan/kommer du til å brenne i helvete" er ikke skikkelige i mine øyne... er ikke kristen selv, men har lært å diskutere med kristne 7153192[/snapback] Uhm. Satanister sin Gud er seg selv. De tilber ikke Satan. Måtte få det ut av systemet, skal ikke starte noen diskusjon om det. Om du vil vite mer om Satanisme kan du sende meg et PM. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hva er det med at så fort én person fra Amerika gjør/sier noe dumt så er det straks kjempegreit å generalisere hele amerika, peke på dem og le av dem? 7153475[/snapback] Vi er jo norsk, vi gereraliserer alle! 7153486[/snapback] Haha! Ja, alle vet jo at alle nordmenn generaliserer! Godt poeng! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Haha, pen historie. Fanatismen lenge leve. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hehe, vi har nok av slike i norge og. Seriøst bli så jernevaska og tro på absolutt alt som blir sagt i den gode kristne tro. Greit at de kan tro, men det får være grenser. Og ja, jeg vil brenne i helvette.......jeg nekter da å fryse! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Videre paa historien. Hun fortsetter aa mase paa meg hvorfor jeg ikke tror paa gud osv. Jeg svarer ganske enkelt at jeg tror bare paa det jeg ser, og det som kan bli bevist. Dermed begynner hun aa snakke om Jupiter. Hun: Tror du paa Jupiter? Meg: Planeten? Ja, selvsagt! Hun: Hvordan vet du at det er sant? Kan du se Jupiter? Meg: Ehh, nei, man kan ikke se den med det blotte oeyet. Men det er bevist. Hun: Hvordan vet du at det er bevist? Med de bildemanipulasjonsprogrammene vi har naa til dags, saa er det jo ganske sannsynlig at det er en bildemanipulasjon. Hehe, lo godt da. Uansett, hun beklaget seg veldig over msn i gaar kveld. Forklarte meg at ikke var saa gal til vanlig. Og en ting som rystet meg litt, jeg var den foerste ateisten hun hadde moett. *Nynne litt paa Dimmu Borgir - Burn In Hell* Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 HVORFOR skjer aldri sånt med meg. Det var jo den mest gullforgylte muligheten til et sinnsvakt diskusjonsoppgjør av det guddommelige slaget. Jesus, du skulle jo fortalt henne AKKURAT hvorfor du er ateist - ikke bare sitte å høre på. Omg ... Jeg vil også møte sånne folk! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Du får ta det som en mann, det er jo bare snakk om en evighet :!: Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 hahaha. ta å spill dimmu borgir - burn in hell over speakeranlegget (hvis dere har det på skolen) så sier du til alle at det er din favoritt gruppe. Da blir du den mest populære gutten på skola. Lenke til kommentar
royale Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Du skulle ha sagt "Allah pwns jesus, lol!" Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 hahaha. ta å spill dimmu borgir - burn in hell over speakeranlegget (hvis dere har det på skolen) så sier du til alle at det er din favoritt gruppe. Da blir du den mest populære gutten på skola. 7156516[/snapback] Eventuelt den mest korsfestede gutten på skolen... Jeg stemmer for Darkthrone eller Burzum. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 HVORFOR skjer aldri sånt med meg. Det var jo den mest gullforgylte muligheten til et sinnsvakt diskusjonsoppgjør av det guddommelige slaget. Jesus, du skulle jo fortalt henne AKKURAT hvorfor du er ateist - ikke bare sitte å høre på. Omg ... Jeg vil også møte sånne folk! 7156357[/snapback] Jess. Du får dra til USA og lete henne opp. Ser for meg den samtalen før dere kommer inn på religion: "So.. What do you do for fun?" "I throw hamsters out of my window." Lenke til kommentar
mkon Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Bare begynn å nynne på burn in hell sangen det og hvis metal hilsingen til alle på skola:P \,,/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå