phanti Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Amerikanere i et nøtteskall ja! Jeg får helt seriøst fnatt i ryggmargen når jeg hører folk prate om Gud og Jesus, det verste er at de ikke tøyser når de snakker slik. Husker en kompis av pappa var på besøk, en båtbygger som er et rotehue av natur. Gud hadde sagt til han at gjelda hans på 200k burde han ikke tenke på eller bekymre seg om, den kom til å være ute av verden om ikke så lenge. Flaks hva? Så om noen kan sette meg i kontakt med Gud, så plz gi meg en PM. Endret 25. oktober 2006 av phanti Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Pul og kast, sier jeg bare. Kristne jenter gir blowjobs som bare faen. 7152443[/snapback] Tenkte faktisk "kjør og kast" når jeg leste den posten selv Lenke til kommentar
Axes Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Amerikanere er trangsynte og dumme som brød, 7152585[/snapback] Skivebom. Hvis du hadde skrevet "religiøse er trangsynte" hadde du nok vært nærmere sannheten. 7152613[/snapback] Da sier vi det, hehe. Men er mange av typiske Amerikanere som er trangsynte og dumme også. Endret 25. oktober 2006 av Axes Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Pul og kast, sier jeg bare. Kristne jenter gir blowjobs som bare faen. 7152443[/snapback] Du snakker av erfaring? Religiøse mennesker er skumle til tider >< Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Religiøse mennesker er skumle til tider >< 7152629[/snapback] De som er tydelig religiøse, og følger en "normal" religion (de religionene som ikke oppfordrer til drap osv. sånn veldig direkte) er som oftest bare morsomme å se på. Peke på, le av, flire av osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hmm ja religion.. Her er mine two cents: Sånn jeg har forstått det fra kristne folk.. så elsker han alle oss som han har skapt i sitt bilde, men han vil la oss brenne i all evighet og pines i helvete Gud skal visstnok være allmektig og ingenting kan bryte hans vilje. Forklar djevelen da! Bare noen tanker.. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Dere kommer til å brenne i helvete hele hurven! Ateistpakk! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 HjernevasketulleteAmerikanertøs! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hvilke folk er det du henger med ? Uansett Ustedalen, du får ha en fin ferie i helvette. Så er du fin og brun når du kommer tilbake Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Pul og kast, sier jeg bare. Kristne jenter gir blowjobs som bare faen. 7152443[/snapback] Yeeepp... særlig sånn Smiths venner .. knull hun litegrann, så blir hu avhengig av kuk ( bare si jeg tror på gud , og gud sa dette , dette er mitt only call ! ) så banger du hu som faen... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 er jo slik at gud tilgir alle, dermed kommer ingen i helvete... kristne tror også på satan, som satanister tror på gud, finnes den ene, så finnes den andre har hatt mange spennede og givende samtaler med "kristne", for de som sier "tror du ikke på gud, så kan/kommer du til å brenne i helvete" er ikke skikkelige i mine øyne... er ikke kristen selv, men har lært å diskutere med kristne Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Når du møter en kristen som prøver å overbevise deg om at gud fins og kommer med argumenter som at "det må jo være sant" og "det handler om tro", så spør du bare "Så da tror du vel på påskeharen også, da?" Nå skal ikke jeg si at det går ut på akkurat det samme. Det er jo en litt forskjell på å tro på en gud og å tro på påskeharen, uten at jeg skal gå veldig dypt inn i det. Poenget er uansett at mange kristene man møter er kristene bare "for å være det." De har som regel ingen gode argumenter på hvorfor det fins en gud, så da vil det spørsmålet ofte få dem til å stange litt. Nå skal det sies at jeg har møtt flere som virkelig kan agrumentere for seg og har slått spørsmålet ned i bakken og gått seirende ut av diskusjonen, men flertallet av de jeg har møtt kommer ikke rundt det. Personlig tror jeg mer på påskeharen enn gud. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Høres ut som den gjennomsnittelige amerikaner. 7152439[/snapback] Hahaha, jeg må si at jeg lo mer av den latterlige posten her, enn den orginale. Og det selv om den orginale var ganske morsom. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 I går kom Jehovas Vitner på døren her, jeg hadde vært inne hele dagen og fikk lyset rett i fjeset da jeg åpnet og så derfor ikke hvem det var. Trodde det var naboen, så jeg ba de inn. Kan tro jeg angret da jeg så at det ikke var noen nabo. Var faen ikke lett å hive de ut igjen! Er det bare meg eller er det utrolig frekt å gå fra dør til dør og prøve å pakke sin tro over på andre? Er får ting jeg hater mer enn dørselgere og Jehovas Vitne-folk. Btw: De fleste religioner (alle faktisk...uten om Jehovas vintne) skal snart gå under, watch out. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Høres ut som den gjennomsnittelige amerikaner. 7152439[/snapback] Du høres ut som den gjennomsnittelige nordmann (med tanke på dine kunnskaper om den jevne amerikaner). Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg liker disse vise ord: Det er ikke Gud jeg har noe imot, det er fanklubben hans. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Høres ut som den gjennomsnittelige amerikaner. 7152439[/snapback] Du høres ut som den gjennomsnittelige nordmann (med tanke på dine kunnskaper om den jevne amerikaner). 7153274[/snapback] Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg liker disse vise ord:Det er ikke Gud jeg har noe imot, det er fanklubben hans. 7153289[/snapback] Da skal jeg komme med disse vise ord: Det er ikke forumet jeg har noe imot, det er brukerne. teit ? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg liker disse vise ord:Det er ikke Gud jeg har noe imot, det er fanklubben hans. 7153289[/snapback] Da skal jeg komme med disse vise ord: Det er ikke forumet jeg har noe imot, det er brukerne. teit ? 7153297[/snapback] Extremely, hva hadde et fora vært uten brukere? Duuh... Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg liker disse vise ord:Det er ikke Gud jeg har noe imot, det er fanklubben hans. 7153289[/snapback] Da skal jeg komme med disse vise ord: Det er ikke forumet jeg har noe imot, det er brukerne. teit ? 7153297[/snapback] Mitt inntrykk av deg er at du er en bitter person, am I right? Det jeg mener er at jeg er ikke en "average" kristen, fordi jeg føler verdiene og synspunktene til de fleste kristne er for ekstreme. Men jeg er døpt, går i kirka på julaften. Om det finnes en Gud, kan jeg nesten ikke uttale meg om, da jeg føler det blir som at jeg skal begynne å påstå at jeg kan kvantefysikk og hjernekirurgi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå