Little_Monique Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Er det noen som kan forklare meg kort og konsist på norsk hva bypass egentlig er/gjør/betyr? Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Vet ikke om det finnes flere "bypasser" men min erfaring med bypass er når du for eksempel har spillt inn et spor. Så legger du på en effekt på sporet. Så kan du bypasse effekten slik at du kna høre hvordan det hørtes ut før du la til effekten. Rett meg noen hvis jeg tar feil Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Bypass betyr å hoppe over. Samme med om du har 5 lydspor som kjører samtidig og du vil bare høre på 3 av de, kan du bypasse 2 av de andre kanalene. Lenke til kommentar
Little_Monique Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Kan det stemme da? Sitter og leser om autotune 4 og i maualen står dette: AUTOMATIC MODE FEATURES: The ability to specify target not behaviors (Scale not, remove bypass) in individual octaves. I denne sammenhengen kan det da i alle fall ikke stemme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå