Brian Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 hei Ser at det ligger et ikon ved siden av klokka, der den sier trygg fjerning av maskinvare. Hvis jeg trykker på den kommer harddisken min opp. Men jeg skal jo ikke fjerne den, merkelig hvorfor dette kommer opp. Ikke noe problem dette her, men som alle andre slike småting, så blir det et irritasjonsmoment til slutt. Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 hei Ser at det ligger et ikon ved siden av klokka, der den sier trygg fjerning av maskinvare. Hvis jeg trykker på den kommer harddisken min opp. Men jeg skal jo ikke fjerne den, merkelig hvorfor dette kommer opp. Ikke noe problem dette her, men som alle andre slike småting, så blir det et irritasjonsmoment til slutt. 7152338[/snapback] Det skjer med alle S-ATA enheter. Bare til å skjule ikon fra "baren" Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 hei Ser at det ligger et ikon ved siden av klokka, der den sier trygg fjerning av maskinvare. Hvis jeg trykker på den kommer harddisken min opp. Men jeg skal jo ikke fjerne den, merkelig hvorfor dette kommer opp. Ikke noe problem dette her, men som alle andre slike småting, så blir det et irritasjonsmoment til slutt. 7152338[/snapback] Det skjer med alle S-ATA enheter. Bare til å skjule ikon fra "baren" 7152352[/snapback] hvordan skjuler jeg den da? Lenke til kommentar
zhorty Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) hei Ser at det ligger et ikon ved siden av klokka, der den sier trygg fjerning av maskinvare. Hvis jeg trykker på den kommer harddisken min opp. Men jeg skal jo ikke fjerne den, merkelig hvorfor dette kommer opp. Ikke noe problem dette her, men som alle andre slike småting, så blir det et irritasjonsmoment til slutt. 7152338[/snapback] Det skjer med alle S-ATA enheter. Bare til å skjule ikon fra "baren" 7152352[/snapback] hvordan skjuler jeg den da? 7152361[/snapback] Høyreklikk på oppgavelinja - egenskaper - Tilplass - "Skjul alltid" på "Trygg fjerning av maskinvare" . Endret 26. oktober 2006 av zhorty Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 hei Ser at det ligger et ikon ved siden av klokka, der den sier trygg fjerning av maskinvare. Hvis jeg trykker på den kommer harddisken min opp. Men jeg skal jo ikke fjerne den, merkelig hvorfor dette kommer opp. Ikke noe problem dette her, men som alle andre slike småting, så blir det et irritasjonsmoment til slutt. 7152338[/snapback] Det skjer med alle S-ATA enheter. Bare til å skjule ikon fra "baren" 7152352[/snapback] hvordan skjuler jeg den da? 7152361[/snapback] Høyreklikk på oppgavelinja - egenskaper - Tilplass - "Skjul alltid" på "Trygg fjerning av maskinvare" . 7156104[/snapback] prøvde det, men likevel er det der. Står på skul alltid inne på menyen, men likevel er den der. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg har samme problemet. Sånn var det ikke før jeg formaterte. Kan det være s-ata driverne ? Jeg har annet chipsett nå. ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Det blir slik med SATA driverene til nForce. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hvis du bruker 6.86 driver pakken til nvidia kan det tas bort med en enkel registry key. Se https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=619065 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå