MPR_Sleepy Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) På min bærbare pc får jeg regelmessing en "pling" lyd, men jeg kan ikke se at noe skjer... Vanlig vis er dette en msn melding, eller noe lignende, men har skrudd av msn, og windows msger... Er det noe jeg kan gjøre for og gå inn rett etter et "pling" har forekommet for å se hva maskinen gjorde (for eksempel) 30sekund siden? Hva jeg kan se fra Administrative Verktøy - Hendelsesliste, er at Quote: "Tjenesten F-Secure Anti-Virus Firewall Daemon gikk inn i tilstanden Kjører. Hvis du vil ha mer informasjon, se Hjelp og støtte på http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp." Dette stemmer heller ikke med tidshendelsen. Dette forekommer noe før jeg får "plinget"... kan det være delay? eller er det noe helt annet? Denne ser jeg gjentar seg flere ganger daglig. Kan dette være årsaken til disse "pling"ene? og hvordan løser jeg evt. dette? Takk for alle tips Sleepy Endret 25. oktober 2006 av MPR_Sleepy Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 kansje antivirusprogram som er ferdig med automatisk oppdatering/scan? eller det kan vere lavt batterinivå... på min bærbare plinger den når det er 5% batteri igjen... Lenke til kommentar
MPR_Sleepy Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 ah, skal se nærmere på det. Takk for svar =) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg går ut i fra at det ikke kommer fra standard lydoppsettet i Windows da? Lenke til kommentar
MPR_Sleepy Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 hm. standar lydoppsett? hvordan sjekker jeg det? Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 gå inn på kontrollpanel. lyder. Windowslyder og spill alle til du kjenner igjen "plingen" din. Endre denne for å se hva det kommer av Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Slå av alle windowslyder, så får du se om det er de, slik gjør du det: Kontrollpanel > Lyder og lydenheter > "Lyder"-fanen > Lydoppsett: "Ingen lyder". Hvis "plinget" fortsatt kommer har du iallefall fjernet et mulig alternativ for "plinget". Lenke til kommentar
V-by Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 jeg har merket at det kommer av at maskinen kobler seg på det trådløse nettverket, eller noe... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 jeg hadde et lignende problem før, det var brannmuren som varslet meg om et angrep. Lenke til kommentar
MPR_Sleepy Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 ah, det med at den kobler seg til trådløst kan jo være saken... noe ustabilt til tider =) Takk for mange gode tips *Sleepy* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå