Little_Monique Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Sonar er et ypperlig program for oss midt i mellom! Cubase er rotete. Logic er for proffene. ProTools er for de rike proffene. EJay er for amatørene. Acid er best til trommer. FruityLoops er for nybegynnere som elsker trance, men duger til beats. Det er de jeg har vært innom så langt og jeg står etter mange år fremdeles ved Sonar! :) Endret 25. oktober 2006 av Little_Monique Lenke til kommentar
Little_Monique Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 I'm new here Det skulle være et svar, det. Men hey.. kan godt få noen tilbakemeldinger og se om noen er enige? Lenke til kommentar
Little_Monique Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Hva med Sequoia? 7152260[/snapback] Det har jeg ikke prøvd, så jeg har null peil på. Ikke hørt om engang faktisk Hva duger det til? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Alt. Det har innebygde klangmoduler og er veldig lett å få bra resultat med. Dessverre er det SVÆRT dyrt, det dyreste som er ute til vanlig bruk tror jeg faktisk. Link Lenke til kommentar
Little_Monique Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Dyrere enn ProTools? Defor jeg ikke har hørt om det asså? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Dyrere enn ProTools? 7152357[/snapback] ProTools selges vel med maskinvare, gjør det ikke? Lenke til kommentar
Little_Monique Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Jo, tror tror jeg du har rett i. Jeg har ikke prøvd det SÅ mye. Hadde ikke hjerte til å legge sjela mi i et program jeg IKKE kan cashe ut for altså Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Venter på en norsk test av ableton live. http://www.ableton.com/ Lenke til kommentar
Little_Monique Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Så ut som en blanding av fruity og sonar Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Får vel lære meg sequensere så snart jeg får meg en ny pc. Holdt meg til trackere i alle år. Lenke til kommentar
Little_Monique Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg fikk fatt i autotune i dag og sitter og prøver å forstå det ..jada, jada, jada.. man burde helle lære seg å synge bedre, men.. Jeg synes det er et kult program. synd det er så tricky helt i begynnelsen Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 FruityLoops er for nybegynnere som elsker trance, men duger til beats. 7152245[/snapback] Verste tullet jeg har hxrt. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 FruityLoops er for nybegynnere som elsker trance, men duger til beats. 7152245[/snapback] Verste tullet jeg har hxrt. 7152951[/snapback] Hehe ja... men ikke alle kan vite alt veit du Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Du har glemt Reason 3.0! Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Venter på en norsk test av ableton live. http://www.ableton.com/ 7152403[/snapback] kan ikke noen som bruker det prg lage en tutorial? hørt mye bra om det prg men vil se åssen det brukes før ejg investerer noe i det prg Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Du har glemt Reason 3.0! 7153489[/snapback] ja faen. reason er jo best hehe. er bare minus at det ikke er audio der. ellers så syns jeg reason er det beste musikk produksjons verktøyet der ute. men da må man ha et audio prg i tillegg så blir det komplett. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Har bare prøvd Cubase jeg. Jeg er enig i at det kan være litt rotete til tider, men når du endelig lærer deg det går det greit. Noe jeg strevde med var å få lyden fra keyboardet inn, når jeg hadde på la oss si synth lyd ble det helt vanelig pianolyd. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 den slet jeg med å hehe. var irriterendes først hehe Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Sonar er et ypperlig program for oss midt i mellom! Cubase er rotete. Logic er for proffene. ProTools er for de rike proffene. EJay er for amatørene. Acid er best til trommer. FruityLoops er for nybegynnere som elsker trance, men duger til beats. Det er de jeg har vært innom så langt og jeg står etter mange år fremdeles ved Sonar! :) 7152245[/snapback] likte ikke sonar så godt jeg egentlig. vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå