peace2 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) emnetitlen sier egentlig det meste, lurer på hvordan jeg finner info om sender hvis jeg har personens ipadresse ? hvem hvor osv.. Endret 28. oktober 2006 av xox Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Det gjør du ikke så fremt det er en privatperson som er knyttet til en vanlig isp. Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) selvom det kan være en fast ip? , man må jo kunne spore etter ip-en når den feks blir registrert på en gjestebok ,ellers hadde ikke det vært noe vits å ha det der... Endret 25. oktober 2006 av xox Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Du kan spore til den isp-en som leverer linja men ikke lenger. Politiet kan spore lenger om det alvorlige trusler etc. men ikke du. Endret 25. oktober 2006 av kjeklulf Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 http://www.nic.com på whois-søket så får du opp kva ISP / firma ipen tilhører og kva adresse ein skal melde abuse til. Nokon meir vil du ikkje få tilgang til utanom å ha tilgang direkte til den aktuelle ISPens systemer. Dette kan politiet få tilgang til ved alvorlege forbrytelser men som privatperson kan du gløyme det. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Det du kan finne er bosted og land, men det er veldig feilmargin på bosted, men mange ganger rett. http://www.ip2location.net/ Endret 26. oktober 2006 av Glenn Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 takk for svarene , tror jeg har funnet nok info=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå