Footy Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Altså.. jeg kan velge 2 uttak for å koble høytalerene mine til bak pc'ensom det kommer lyd ut av (det er fler, men komme rikke lyd). Sånn jeg har forstått det så er Rosa mikrofon, greit... men det kommer lyd ut av både Grønn og Sort.. Sort: Ren og stabil lyd, men jeg kan ikke skru volumet særlig høyt Grønn: det kommer mye lyd, den er vel forsåvidt ren også. Altså jeg kan skru volumet høyere enn det jeg kan med sort. Men lyden er veldig ustabil, når jeg justerer lyden opp eller ned på kontrollen som kom med høytalerene blir lyden veldig høy i noen sekunder før den roer seg ned til volumet jeg har satt på (var det forståelig?) Hva er riktig? Jeg ville jo tippe Sort, men selve pluggen som kobler høytalerene til pc'en er er grønn, så da ville jeg jo tro grønn... forvirra.. Endret 1. november 2006 av Footy Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Altså.. jeg kan velge 2 uttak for å koble høytalerene mine til bak pc'ensom det kommer lyd ut av (det er fler, men komme rikke lyd). Sånn jeg har forstått det så er Rosa mikrofon, greit... men det kommer lyd ut av både Grønn og Sort.. Sort: Ren og stabil lyd, men jeg kan ikke skru volumet særlig høyt Grønn: det kommer mye lyd, den er vel forsåvidt ren også. Altså jeg kan skru volumet høyere enn det jeg kan med sort. Men lyden er veldig ustabil, når jeg justerer lyden opp eller ned på kontrollen som kom med høytalerene blir lyden veldig høy i noen sekunder før den roer seg ned til volumet jeg har satt på (var det forståelig?) Hva er riktig? Jeg ville jo tippe Sort, men selve pluggen som kobler høytalerene til pc'en er er grønn, så da ville jeg jo tro grønn... forvirra.. 7152177[/snapback] den skal være koblet til grønn, har selv koblet til der. Kanje driverne dine gjør lyden rar eller noe. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 kanskje, får prøve å reinstallere de senere i dag.. Men hva er sort da? hodetelefoner? Lenke til kommentar
radiated Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Vanligvis er grønn fronthøyttalere og sort bakhøyttalere. Så for vanlig stereo (eller hodetelefoner), bruk grønn. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Da har jeg prøvd å reinstallere driverene.. hjalp ikke... Lenke til kommentar
Footy Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Ente opp med å skru opp hele kontrollen, titte, blåse, stramme skruer. Kunne egentlig ikke se at det jeg hadde gjort gjorde noen forskjell, men da jeg satte den sammen igjen funka den perfekt. Edit: Vet ikke hva jeg gjorde, men lyden kan justeres høyere og jeg har mye renere lyd enn tidligere.. Endret 1. november 2006 av Footy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå