Gå til innhold

PLAYLIST for Iron Maiden touren denne høsten?

patsto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor har dere fra at albumet spilles i rekkefølge? De spiller sannsynligvis de fleste av de nye sangene med noen andre kjente sanger innimellom, og legger på noen klassikere på slutten. Dette har Iron Maiden gjort lenge, og det har også vært vellykket.

:)

Lenke til kommentar
Hvor har dere fra at albumet spilles i rekkefølge? De spiller sannsynligvis de fleste av de nye sangene med noen andre kjente sanger innimellom, og legger på noen klassikere på slutten. Dette har Iron Maiden gjort lenge, og det har også vært vellykket.

:)

7237687[/snapback]

Så vidt jeg vet, ligger setlist på førstesiden ;)

Lenke til kommentar

ja. men de har forandringer fra konsert til konsert. de pleier å putte inn noe imellom og ikke nødvendigvis i rekkefølge, og noen klassikere på slutten. men siden han skrev setlisten, er det sikkert riktig :)

Har hørt mye av Iron Maiden.. må vel være helt nytt at de spiller absolutt alle sangene i rekkefølge. Blir spennende å høre hva de velger å gjøre. Konserten sitter sikkert som en kule uansett :)

Lenke til kommentar

De skulle tatt en av de mest kjente f.eks run to the hills (ikke at jeg liker den så velidg godt), men for å få stemning. Og de skulle delt opp å spille de gamle sangene i to, og sluttet med en annen klassiker.

Lenke til kommentar
Håper han åpner konserten med replikken:

"Hello, Oslo! Let me hear you scream!"

7238343[/snapback]

Det hadde vært passe kjipt da.. Det heter "Scream for me OSLO"

7238371[/snapback]

Haha :!:

Nei, uff ass. Håper virkelig ikke det er de sangene de kommer til å spille. Passe skuffa.

Edit: Noen som vet om det er ølservering der?

Endret av Negotiation
Lenke til kommentar
Håper han åpner konserten med replikken:

"Hello, Oslo! Let me hear you scream!"

7238343[/snapback]

Det hadde vært passe kjipt da.. Det heter "Scream for me OSLO"

7238371[/snapback]

Haha :!:

Nei, uff ass. Håper virkelig ikke det er de sangene de kommer til å spille. Passe skuffa.

Edit: Noen som vet om det er ølservering der?

7239378[/snapback]

Hva er det du ler av? Det er en grunn til at Bruce's hjemmeside heter screamforme.com.

Lenke til kommentar
ikke tenk på den klassiker greia.. det blir en kjempe konsert.

foresten sjekka på billettluka. står ingenting om at det er utsolgt. noen som har noe anelse?

7239373[/snapback]

Det var utsolgt, men Maiden hadde 75 billetter som de ikke trengte allikevel, så de er lagt ut for salg.

Men det er nok ikke lenge til de også er utsolgt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Selv om man drar på turne med et nytt album, er det ikke så vanlig å spille hele albumet.

Synes helt klart de burde spille flere gamle klassikere. No More Lies ? :dontgetit:

7156145[/snapback]

Helt enig!

Jeg like AMOLAD, men å spille hele albumet er heller uvant.. De kunne tatt ut de store, som de to singlene og noen til. Jeg gleder meg til å se gutta uansett hva de spiller.. Men klart, jo mer kjent, jo mer allsang og jo bedre stemning:)

Kommer gitarstrofene på No more lies, hadde jeg nok tatt mer og kjent spenningen mer enn hvis Lord of light hadde blitt satt igang.

Priser meg uansett lykke for at 3 av klassikerfavorittene er med!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...