Gå til innhold

PLAYLIST for Iron Maiden touren denne høsten?

patsto

Anbefalte innlegg

Jeg er alltid negativ, jeg blir opphisset av å være negativ, jeg blir våt i buksene av det, ergo vil jeg forsette med å være negativ. Liker du det ikke tror jeg faktisk det går ann å ignorere brukeren min, slutte på forumet, eller smoke cocken min

7155440[/snapback]

Ble du sint nå da? Trodde det var negativitet som opphisset deg, ikke sinne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De spilte mange av dem i fjor, faktisk ^_^

7153836[/snapback]

Ikke så rart, da det var en turne hvor de kun skulle spille de tidligste maiden låtene..

Denne turneen er for å fremme den nye skiva. Da sier det seg selv at de kommer til å spille endel fra den. Hvorfor klage på det? En skal være idiot for å ikke forstå det.

7154992[/snapback]

Selv om man drar på turne med et nytt album, er det ikke så vanlig å spille hele albumet.

Synes helt klart de burde spille flere gamle klassikere. No More Lies ? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Selv om man drar på turne med et nytt album, er det ikke så vanlig å spille hele albumet.

Synes helt klart de burde spille flere gamle klassikere. No More Lies ?  :dontgetit:

Vanlig er det ikke nei, men hvorfor gjøre det som er vanlig hele tiden? Dette viser jo faktisk at Maiden er et band som har stor tro på det nye materialet sitt, faktisk tør å prøve noe nytt, og ikke lever i fortiden som mange andre. Nå er vel No More Lies strengt tatt ikke en gammel klassiker heller.

Dessuten får dere nok av klassikere til 2008, da Maiden drar frem Powerslave-stagesettet sitt igjen, og spiller sanger fra 1984 - 1990.

Endret av Slettet-IBL5Pam9QB
Lenke til kommentar

Jeg så en dokumentar om maiden på nrk2 i går, og der sa de at det nye albumet er et av de albumene de er mest fornøyd med. Så det er ikke tvil om at de er godt fornøyd med arbeidet sitt, men jeg tror alikevell de skuffer mange fans ved å ikke ta med litt fler gamle slagere. Jeg for min del syns alltid at det er ordentlig gode gamle slagere som alle kan, som gjør seg best på konsert. Selv om man selvfølgelig har god tid til å høre seg opp på det nye albummet før konserten, så blir det ikke helt det samma, for du vil ikke ha like mange minner og føleser knyttet til de sangene som du har til de gode gamle slagerne som ofte blir høydepunktene i en konsert. Men for å ta Maiden litt til forsvar og så har de jo vært innom landet en gang i året de siste åra, så de føler vel kanskje at folket har fått dosa si med gamle slagere, og konser fullt om å promotere den nye skiva.

Lenke til kommentar

Synes helt klart de burde spille flere gamle klassikere. No More Lies ?  :dontgetit:

Vanlig er det ikke nei, men hvorfor gjøre det som er vanlig hele tiden? Dette viser jo faktisk at Maiden er et band som har stor tro på det nye materialet sitt, faktisk tør å prøve noe nytt, og ikke lever i fortiden som mange andre. Nå er vel No More Lies strengt tatt ikke en gammel klassiker heller.

Dessuten får dere nok av klassikere til 2008, da Maiden drar frem Powerslave-stagesettet sitt igjen, og spiller sanger fra 1984 - 1990.

7156263[/snapback]

Å fy faen, drar Maiden Powerslave - Seventh son kommer jeg. No Prayer plx.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
2008 will be the big — probably the biggest — IRON MAIDEN festival tour that ever has been, and it will be the 'Powerslave' set. Whether or not we play all the same songs — because it will be the songs from the next four albums — but the actual stage set we're gonna rebuild, maybe even a bit bigger.
Lenke til kommentar
Different World

These Colours Don't Run

Brighter Than A Thousand Suns

The Pilgrim

The Longest Day

Out Of The Shadows

The Reincarnation Of Benjamin Breeg

For The Greater Good Of God

Lord Of Light

The Legacy

Fear Of The Dark

Iron Maiden

2 Minutes To Midnight

The Evil That Men Do

Hallowed Be Thy Name

Det vil si at de spiller først hele A Matter of Life And Death, og tilslutt 5 klassikkere.

7152150[/snapback]

Elendig playlist :(

Lenke til kommentar
2008 will be the big — probably the biggest — IRON MAIDEN festival tour that ever has been, and it will be the 'Powerslave' set. Whether or not we play all the same songs — because it will be the songs from the next four albums — but the actual stage set we're gonna rebuild, maybe even a bit bigger.

7160455[/snapback]

Nå ble jeg opphissa.

Powerslave :love::love:

Lenke til kommentar

7156145[/snapback]

No more Lies, klassikker? Du har stratost hjerne. Nesten bare luft.

7160771[/snapback]

Det var ment som to uavhengige setninger.

Setning nr. 1: Synes helt klart de burde spille flere gamle klassikere

Setning nr. 2: No More Lies ? :dontgetit: (Jeg hadde håpet de ville spille denne sangen, fordi jeg mener det er en veldig bra låt. Jeg vet at dette ikke regnes som en klassiker blant Iron Maiden sangene)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Iron Maiden synger de nyeste sangene, slik at det blir mer stas og se Maiden flere ganger. De har jo nettopp spilt inn et nytt album de er fornøyde med. tipper de dekorerer scenen.. hvis de ikke har slutta med det..

Når du er på konserten tenker jeg sangene går rett inn uansett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...