patsto Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Har leita nettet rundt men finner ingen stder hvilke sanger Maiden spilte under A Matter Of Life And Death touren i USAog Canada som de nå har spilt på i Oktober. Trenger sårt å vite det så jeg kan begynne å varme opp med de samme sangene fram til konserten i Valhall 21 November. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Different World These Colours Don't Run Brighter Than A Thousand Suns The Pilgrim The Longest Day Out Of The Shadows The Reincarnation Of Benjamin Breeg For The Greater Good Of God Lord Of Light The Legacy Fear Of The Dark Iron Maiden 2 Minutes To Midnight The Evil That Men Do Hallowed Be Thy Name Det vil si at de spiller først hele A Matter of Life And Death, og tilslutt 5 klassikkere. Lenke til kommentar
patsto Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Takk skal du ha. Må si jeg ble litt skuffet nå. Liker det nye albumet men syns de kunne spilt 3-5 sanger fra det albumet og så noen gamle klassikere som de ikke har spilt sååå ofte på turneene sine. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Er veldig enig der, siden jeg ikke liker det nye albumet i det heletatt og skal på konserten, et slag i trynet det ja. Lenke til kommentar
patsto Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg liker det mer og mer men ingenting slår de gamle sangene. En sang jeg drømmer om å høre live som de nesten ALDRI spiller live er Afraid To Shoot Strangers. Lenke til kommentar
Solid Liquidious Snake Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Har ingen sett videoen der Bruce river istykker ett skilt hvot det står "PLAY CLASSICS" da? Lenke til kommentar
Axes Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Har ingen sett videoen der Bruce river istykker ett skilt hvot det står "PLAY CLASSICS" da? 7152437[/snapback] Tviler sterkt på att dem ikke gjør det uansett, det er jo selve opptreden dems. Lenke til kommentar
patsto Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Aldri sett den filmen nei. Mener Bruce at han ikke vil synge gamle klassikere? Men heller nye? Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Har ingen sett videoen der Bruce river istykker ett skilt hvot det står "PLAY CLASSICS" da? 7152437[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Så.. Flaut. I fjor var de helt rå, og jeg håpte på å få se et like bra show i år, det er derfor jeg har stressa sånn med billetter til bergen. Også spiller de hele den nye cd'en? Den er jo bra og sånn.. Men.. KLASSIKERNE! De spilte mange av dem i fjor, faktisk ^_^ Lenke til kommentar
HighHopes Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Der blei det litt mye nytt ja.Hva skjer med å droppe live klassikere som run to the hills og number of the beast a?Det syns jeg blei litt merkelig. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 De spilte mange av dem i fjor, faktisk ^_^ 7153836[/snapback] Ikke så rart, da det var en turne hvor de kun skulle spille de tidligste maiden låtene.. Denne turneen er for å fremme den nye skiva. Da sier det seg selv at de kommer til å spille endel fra den. Hvorfor klage på det? En skal være idiot for å ikke forstå det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 De spilte mange av dem i fjor, faktisk ^_^ 7153836[/snapback] Ikke så rart, da det var en turne hvor de kun skulle spille de tidligste maiden låtene.. Denne turneen er for å fremme den nye skiva. Da sier det seg selv at de kommer til å spille endel fra den. Hvorfor klage på det? En skal være idiot for å ikke forstå det. 7154992[/snapback] Jeg klager ikke, det er bare trist at mange gode sanger blir presset ut av setlisten for mindre gode nye sanger. Jeg liker ganske mange av de nye sangene deres, men ikke alt holder like høy kvalitet som gamle maiden. Og selvom det er for å promotere det nye albummet trenger de ikke å fjerne klassikerne sine. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) De spilte mange av dem i fjor, faktisk ^_^ 7153836[/snapback] Ikke så rart, da det var en turne hvor de kun skulle spille de tidligste maiden låtene.. Denne turneen er for å fremme den nye skiva. Da sier det seg selv at de kommer til å spille endel fra den. Hvorfor klage på det? En skal være idiot for å ikke forstå det. 7154992[/snapback] Vet ikke med deg, men jeg pleier å håpe på at det meste som skjer som angår meg skjer slik jeg vil det. Jeg forstår hvorfor Maiden gjør som de gjør, men forsatt er jeg ikke enig at det er en god ide. Men det er jo faktisk ikke lov å si noe negativt om Maiden, er at av de få bandene som det ikke er lov å snakket negativt om. Hadde det vært et annet band hadde ikke en jævla sjel reagert på at jeg hadde klaget på det. Hvis Metallica hadde gjort det samme med St. Anger hadde jeg klaget på det hvis jeg skulle på konserten, og ingen hadde begynt å whine tilbake til whiningen Edit: Og ikke bruk eksempler som at St. Anger er et drittalbum og A Matter... et godt album, for jeg synes begge er skit. Så eksempelet fungerer for meg. Endret 26. oktober 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg synes St. Anger er metallicas beste, så hvorfor skulle jeg si noe slikt? Det meste du sier er uansett bullshit. Det er de færreste brukerne her inne som gidder å bry seg om å rette på folk om maiden blir nevnt. Det er jo nesten mote å henge de ut på dette forumet. Du burde for så vidt selv forstå at et band heller vil spille låter de ikke er drittlei av, mot å spille noen de har spilt i 30 år. Selv skulle jeg gjerne sett flere klassikere på playlisten, men gidder da ikke klage og være negativ fordi noen mangler. Ta det som en mann isteden for å whine som ei lita jente. Plx! Angrer du deg for at du kjøpte billetten: selg den. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Du burde for så vidt selv forstå at et band heller vil spille låter de ikke er drittlei av, mot å spille noen de har spilt i 30 år. Selv skulle jeg gjerne sett flere klassikere på playlisten, men gidder da ikke klage og være negativ fordi noen mangler. Ta det som en mann isteden for å whine som ei lita jente. Plx! Angrer du deg for at du kjøpte billetten: selg den. Enkelt og greit. 7155280[/snapback] Er ikke helt sikker på om du har øynene med deg idag, men jeg skrev jo at jeg forstår Maiden gutten min, men konserten blir ikke bedre for min del av at Maiden koser seg. Jeg er alltid negativ, jeg blir opphisset av å være negativ, jeg blir våt i buksene av det, ergo vil jeg forsette med å være negativ. Liker du det ikke tror jeg faktisk det går ann å ignorere brukeren min, slutte på forumet, eller smoke cocken min Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Syntes nå Maiden ikke hadde trengt å spille hele den nye skiva, men dratt en 4-5 sanger fra den, sånn som Different World, Brighter Than A Thousand...Benjamin hvertfall....Og de kunne også dratt noen andre klassikere fra 80-tallet, slik som Seventh Son, Wasted Years, Rime of the Ancient Mariner bla. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg er enig med deg NightKeeper(utenom klassiker valget ditt ). Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg er enig med deg NightKeeper(utenom klassiker valget ditt ). 7155480[/snapback] Omfg. Disser du Rime og Seventh Son? Det er jo det råeste Maiden har laget . Begge to låtene har et midtparti ut av en annen verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå