molland Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hei Som dere ser av topic her, så har jeg kjørt scan (defrag) av c disken, den som har fått denne system32/hal.dll <-- is missing osv. Det jeg da lurte på er om noen kan forklare meg status i den rapporten som jeg vedlegger? Er ikke så stødig i "data språket" For meg så ser det ikke så bra ut, men hva vet vel jeg om det Takker på forhånd Molland Volume__C__.txt Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Disken din er rotete, defragmenter NÅ! (Sånn røff oversatt ) Lenke til kommentar
molland Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Hei Takker for svar, men har defragmentert den.. kan da prøve i kveld igjen. Er litt redd for att den c disken har problemer/ødelagt på noe vis. Har nettopp vært inne på service for diverse feil og nå igjen som sagt den hal.dll feilen. mvh Molland Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Tja, kanskje ta en backup, og kjøre en "boot time defrag". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå