Gå til innhold

Sammenligning av skjermene på DS og PSP

Anbefalte innlegg

Sega er best, alle de andre kan gå å legge seg!!

sega hadde en skjerm og perfekte knapper... ds og psp er bare dårlige.. æsjjj... SEGA SEGA SEGA!! ingenting tar SEGA, ikke engang den ATARI lynx'en :p

7152792[/snapback]

Vel jeg har teipet X360en min til min 32 tommers tv. Og bruker den som bærbar spillemaskin. Har også et 20kg batteri i rygsekken. Varer ca 2 timer. Kan bare si det enkelt. Folk på bussen bare ser på og måper. Før de hvisker ting til hverandre. Tror de snakker om hvor kul jeg har som har en slik løsning :thumbup:

7152805[/snapback]

Jeg har teipet en PS2 på en 10" tv og sitter på bussen med singstar;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I og med at trykkskjermen på DS er mindre følsom enn den ser ut, må man trykke hardt, og trykkskjermen er såpass lite solid at den får riper lett.

7171328[/snapback]

Kan du underbygge denne påstanden litt?

7171767[/snapback]

Har selv prøvd DS. Trodde at trykkskjermen var like følsom som en touchpad til å begynne med, men det var desverre feil. Når man trykker stylusen ned mot skjermen, må man nærmest skrape.

7171801[/snapback]

Hvilken Ds har du prøvd? :hmm: Har selv DS og DS Lite og har aldri hatt problemer med å få skjermen til og reagere..

Lenke til kommentar

Har selv prøvd DS. Trodde at trykkskjermen var like følsom som en touchpad til å begynne med, men det var desverre feil. Når man trykker stylusen ned mot skjermen, må man nærmest skrape.

7171801[/snapback]

Hvilken Ds har du prøvd? :hmm: Har selv DS og DS Lite og har aldri hatt problemer med å få skjermen til og reagere..

7191201[/snapback]

Samme gjelder for meg. Har selv både orginale og Lite og begge reagerer fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...