rascl Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hei, Hvor finner jeg driver til dette skjermkortet? Eller kan jeg bruke vanlig catalystdrivere? Er til bærbaren som dere kanskje forstår. Takk =) Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Det finner du på ATI's hjemmeside, www.ati.com, under "Notebook drivers". Prøv også "IGP drivers". Forresten, hvilken pc er det du har? Lenke til kommentar
rascl Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Det finner du på ATI's hjemmeside, www.ati.com, under "Notebook drivers". Prøv også "IGP drivers". Forresten, hvilken pc er det du har? 7151902[/snapback] Samme pc som deg, hp/compaq nx6325. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Vel, da må du laste ned driveren til HP, fra www.hp.no Jeg plagdes i masse dager med å få dette å fungere. Har en tråd i forumet, som du kansje har lest, der jeg skriver mer om det. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=651426&hl= Ønsker deg lykke til . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå