SuprG Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) hadde nettopp installert Windows XP men så klarte jeg å rote det skikkelig til da jeg var å rotet litt i BIOSen, da jeg trykte på Fail-Safe og lagret å gikk tilbake til Windows så kom det bare feil melding så prøvde jeg å å trykke "gå til Windows" men da kom det bare svart skjerm og noe som blinket oppe ijørne.. Må ha hjelp! Endret 25. oktober 2006 av heisau Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 og alt fungerer som det skal av hardware.. huff ble litt fustrert nå Lenke til kommentar
Hans Olav Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 hvis du ikke vet hva du trykket på når du var inne i bios er vel siste utvei å restete bios, det skjer på hovedkortet, står gjerne i en manual som følger med hovedkortet hvordan du gjør det med din pc. Pleier å være tre pinner på hoverkortet med en jumper, pytter du jumperen til den andre siden (bare to muligheter) så skal det være et batteri på hovedkortet ditt, bare tar du ut det, venter noen sec, så trykker du batteriet på plass, setter jumperen på standar plassering, nå skal bios være reseta og alt burde funke som det skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå