Gå til innhold

360 Core til 1499!

w0d00

Anbefalte innlegg

Leste i en annonse i en avis jeg fikk på toget at 360 Core skulle selges til 1499 i morgen! Var på Expert Sandvika.

Det er såå synd at jeg ikke rekker å dra dit imorgen! Er visst timesalg fra 16-18 om jeg ikke husker helt feil.. :dribble:

Er jo knall julegave på forrskudd det der! :thumbup:

Endret av w0d00
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2499,- for premium pakken er jo rimelig billig. Gratis frakt også...vurderer sterkt å handle julepakka på forskudd.

7154951[/snapback]

Pøh, det er ikke billig. Man får jo kjøpt Wii når den kommer til samme prisen. Og den har attpåtil en kontroller man kan veive rundt i luften med.

Riktignok er den ikke særlig kraftigere enn Gamecube men du og du så moro det blir å spille tennis på denne. Og bare 600-700kr per ekstra kontroller også.

Lenke til kommentar
2499,- for premium pakken er jo rimelig billig. Gratis frakt også...vurderer sterkt å handle julepakka på forskudd.

7154951[/snapback]

Pøh, det er ikke billig. Man får jo kjøpt Wii når den kommer til samme prisen. Og den har attpåtil en kontroller man kan veive rundt i luften med.

Riktignok er den ikke særlig kraftigere enn Gamecube men du og du så moro det blir å spille tennis på denne. Og bare 600-700kr per ekstra kontroller også.

7155092[/snapback]

Det der... det der var ironi regner jeg med? Fordi jeg fikk nesten hjerteslag av den utalelsen der :p

Lenke til kommentar

7154951[/snapback]

7155092[/snapback]

Hva har det i denne tråden å gjøre? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Hva i alle dager har den med noe som helst å gjøre? Kan veie 360 kontrollen min rundt uten problemer jeg. Og man må vel nesten forvente at 360 koster litt når den har bedre hardware enn Wii? Foruten kontrollen, men så koster jo den mer en 360 sin da. Så da går det jo opp i opp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...