harli Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Har et problem med windows xp. Når jeg trykker på "min datamaskin" kommer det en melding om at det er en feil med "explorer.exe". "Min datamaskin" kommer ikke opp. Menylinja nederst på skjermen forsvinner ca ett sekund, så er alt normalt igjen. Noen tanker om hvordan dette kan har skjedd, og hva jeg bør gjøre. Vil nøding reinstallere hele greia. mvh Roger Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Har et problem med windows xp. Når jeg trykker på "min datamaskin" kommer det en melding om at det er en feil med "explorer.exe". "Min datamaskin" kommer ikke opp. Menylinja nederst på skjermen forsvinner ca ett sekund, så er alt normalt igjen. Noen tanker om hvordan dette kan har skjedd, og hva jeg bør gjøre. Vil nøding reinstallere hele greia. mvh Roger 7151711[/snapback] tror ikke det er så mange andre muligheter enn å reinnstallere windows. har du prøvd systemgjennoppretting da? prøv å gjennopprett systemet til en dato før dette problemet inntraff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå