Eclipsed Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Heisann. Jeg og en kamerat har tenkt å reise på en lengre sykkeltur i slutten av januar. Vi blir borte i ca. et halvt års tid. Vi har tenkt på å ha en hjemmeside der folk kan følge, og lese om oss. Jeg har derfor snekret sammen en liten side som jeg ønsker kritikk på. Det står ikke noe fornuftig på siden, da det kommer senere. Det jeg ønsker tips ol. om er designet. Som bildegalleri har jeg tenkt å bruke "Coppermine", men det gjenstår litt tweaking før jeg blir fornøyd... Det jeg er mest usikker på i grunn er Bloggen. Skal jeg bruke det oppsettet som ligger inne nå, eller opprette fks. en Vg.no blogg. kom gjerne med deres meninger om dilemmaet mitt. Slik som det er nå er det veldig lett å legge inn nytt stoff i bloggen, men det jeg savner som vg-bloggen har er oppdatering via mobil. Ps. Den gråe baren nede i vinduet, er ikke ferdig. Her skal det stå ett eller annet fornuftig når jeg bare finner ut hva... Siden er: Http://menkromsen.awardspace.com Endret 25. oktober 2006 av Menkromsen Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Det er vel egentlig ikke noe design her. Savner en bakgrunn bak teksten, det ble veldig tomt der. Vet ikke om det er meningen, men siden laster ikke header-bildet. Ville kanskje spandert på meg en bakgrunn på selve siden også. Stå på! Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Ser du ikke logoen øverst? Ellers hadde jeg vel egentlig ikke tenkt på noe bakgrunnsbilde, da jeg er veldig fan av enkelhet. Endret 25. oktober 2006 av Menkromsen Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Det ble FOR enkelt. Gjør også litt mer ut av linkene. Innholdet var litt lite. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 For en slik oppgave ville jeg faktisk vurdert å bruke en blogg løsning med en tilleggsmodul for bildegalleri. Er i realiteten ikke mer arbeid før avreise, og langt lettere å vedlikeholde. Wordpress er vel den mest brukte. Kanskje kan det være mulig å få VG eller andre aktører til å sponse bloggen. Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Headeren kommer kun opp i IE hos meg :!: Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Og hvilken nettleser bruker du da? Har prøvd IE og Opera, begge funker bra. Har dog ikke prøvd Mozilla eller noen andre... Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Bruker opera 9.1 Mulig noe er feil hos meg, men får opp bilder fra alle andre sider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå