Gå til innhold

Sikkerhetskopiere konntakter fra Nokia 6310i

-Olsen-

Anbefalte innlegg

Hei,

min far kom å spurte om jeg kunne kopiere alle konntaktene hans til pcen, siden telefonen hans begynner å bli litt vel dårlig. Med blutooth da.

jeg lastet ned Nokia Data suite, og eneste jeg fant var sikkerhetskopier. Men i tilfelle den neste telefonen hans kanskje ikke er nokia, så trenger jeg å kopiere til andre formål.

Siden vi har bluetooth på pcen, fant vi en løsning i å kopiere hans kontakter via min Sony Ericsson w800i, siden han har nærmere 500 konntakter, så var det en kjempe jobb da sim kortet kun taklet 100 av gangen. Hentet de ut via Float's mobile manager

Ble ikke fornøyd med resultatet!!

Noen ideer om hvordan hente ut konntakter (som er livsviktige for jobben hans) ut fra telefonen og til pcen, i et ønskbart format.

Han er også nå ute etter ny telefon. Viktigste er vel god konntaktliste og Veldig god batteritid. WLan kunne også vært ønskbart. Så hvis noen har ideer her også... kom med det

Takker for alle svar

MvH

Bjørnar Olsen

Endret av bn_olsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt gjetting her... Men noen nyere nokiaer har mer funksjonalutet for å behandle data, så jegr vil tro at dersom du kan få lånt en nyere nokia, kan du kjøre backup fra den gamle telefonen hans, restore backupen til den nye, og så dra det ut i et mer ønsket format derifra.

Eventuelt, grav litt mer i Nokia suite og se om du finner noe om synkronisering, jeg har ft enm antikvarisk nokia som jeg skal kunne synkronisere mot fx outlook. Har ikke prøvd det, så jeg vet ikke...

M.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...