Jan Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Er alle Criterion-filmer i Sone 1? Jeg har lett litt på Platekompaniet og det ser sånn ut. Jeg har dessverre ikke en sonefri spiller eller en PS3. Ja, det stemmer dessverre. ...Eller ps3? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Ja. Funderte litt der. PS3? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Så PS3 som selges i Norge tar sone 1-DVD-er? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 PlayStation 3.... Jo, takk. Tenker på DVD reg1. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 PS2 kjøpt i Norge er i hvertfall ikke sonefri, den er kodet til sone 2. Den kan riktignok med letthet gjøres sonefri, men den er ikke sonefri med mindre man har gjort noe med den. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Er ikke PlayStation 3 sonefri? Det mener jeg å huske at jeg har lest. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg er rimelig sikker på at PS3 ikke er sonefri for dvd. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 PlayStation 3 er sonefri på spill, men ikke filmer. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 For å sette all tvil til side tok jeg enkelt og greit å satte en sone 1 film i min PS3 og fikk opp følgende melding: "Disken kan ikke spilles. Regionskoden er ikke korrekt". Med andre ord; PS3 kjøpt i Norge støtter bare sone 2 og IKKE sone 1. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Nokon som anbefaler ein GOD film i kveld? Sjanger, årstal osv er ikkje så viktig, eg vil berre bli underhaldt Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Fy, jeg så akkurat den Machine Girl. For en elendig film, noe av de værste actioneffektene jeg har sett, goren derimot var rimelig bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 John Rambo Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Nokon som anbefaler ein GOD film i kveld? Sjanger, årstal osv er ikkje så viktig, eg vil berre bli underhaldt Die Hard. Tidenes beste actionfilm. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Nokon som anbefaler ein GOD film i kveld? Sjanger, årstal osv er ikkje så viktig, eg vil berre bli underhaldt Har du kikket gjennom IMDb sin top 250 liste? Finner du noe interessant der inne, så er det verdt å sjekke ut - http://www.imdb.com/chart/top Ellers tar jeg en low risk anbefaling og sier: Death at a Funeral (2007). Det skal en del til for at du ikke blir underholdt og finner den god. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Nokon som anbefaler ein GOD film i kveld? Sjanger, årstal osv er ikkje så viktig, eg vil berre bli underhaldt Jar City. Islandsk krimthriller. Fått mye bra kritikk. Når jeg så den hadde jeg akkurat samme mål om øyet som du; å bli underholdt. Endret 30. mai 2008 av Bilet Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Ichi the Killer. Go! Laster ned as we speak! Se Hard Candy. Denne filmen er helt forferdelig. Det burde virkelig vært 18 år på denne filmen istedet for 15. Er det ikke 18 tviler jeg på at det er ekkelt nok, orker ikke laste ned engang:P Audition, Guiena Pig-serien, Irreversible og Salo burde vel være nok til at du får en avsmak for disse typen filmer. Har sett Salo, den var ikke noe ille... PortioN: Ta en titt på zombie-triologien til Lucio Fulci. "Zombi 2" (Eller "Zombie Flesh Eaters" som den også kalles), "City of The Living Dead" og "The Beyond". De har en hel del ekle scener. Ellers kan du se "Guinea Pig 2:Flower of Flesh and Blood". Har ikke sett den selv, men har hørt at den er guffen. Har sett Zombie flesh.... Den var heller ikke så ille. Laster ned guinea serien nå:-) Wront Turn filmene kan kanskje være noe. Laster ned de og! Kan dere annbefale noe enda mer nasty? eller finnes dette kanskje ikke utenom snuff filmer? Endret 30. mai 2008 av PortioN Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Braindead er jo tidenes mest underholdende (og mest blodige?) film, men den er bare morsom. Blir ikke redd eller sjokkert av den lizm. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Nokon som anbefaler ein GOD film i kveld? Sjanger, årstal osv er ikkje så viktig, eg vil berre bli underhaldt Har du kikket gjennom IMDb sin top 250 liste? Finner du noe interessant der inne, så er det verdt å sjekke ut - http://www.imdb.com/chart/top Ellers tar jeg en low risk anbefaling og sier: Death at a Funeral (2007). Det skal en del til for at du ikke blir underholdt og finner den god. Nei, eg har nok ikkje sett gjennom den enno.. Ligger vel på ein rundt 100/250 =/. Men det vart til at eg gjekk for "Death at a Funeral", resten av forslaga som kom inn har eg allereie sett. Dog, dei forten nok eit gjensyn i ny og nè Anyway, eg såg Trainspotting i går. Enormt god film. Nuff said. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg foreslår at du kjøper filmer istede for og ulovlig nedlaste dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå