Awesome X Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Kan vel også nevne Feed. Husker ikke den som spesielt ille? Skulle den være det da? Han var vel bare ute etter en film om seriemordere. Riktignok om ekte seriemordere, men de er det, i motsetting hva mange kanskje tror, ikke mange av. Og det er enda færre som faktisk har en så interresant historie at det er verdt å lage film om det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg er stort sett åpen for det meste. Til og med tysk c-film laget med et gammelt håndholdtkamera som et hobbyprosjekt uten særlig studio. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 kan noen komme med noen bra tips om spøkelsefilmer? Ei dame jeg driver å dater er stor fan av de,og enste jeg kommer på er Casper(den er Bra da) Hennes favorittfilm er The Others Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Ghost må vel fungere bra. Ellers Ghostbusters, The Eye, The Grudge. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Kan vel også nevne Feed. Husker ikke den som spesielt ille? Skulle den være det da? Han var vel bare ute etter en film om seriemordere. Riktignok om ekte seriemordere, men de er det, i motsetting hva mange kanskje tror, ikke mange av. Og det er enda færre som faktisk har en så interresant historie at det er verdt å lage film om det. Ah unnskyld, tolket det som at han var ute etter en "fæl" film, ser litt på kryss og tvers av innlegg her jeg nå, my bad. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Må være creepy,skummel Ghostbuster,eye og Grudge er gode filmer Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Hehe, leste nettopp et godt forslag til Hulk-oppfølger. "Hulk on a plane". Selvfølgelig med Samuel L. Jackson med (han er jo Nick Fury tross alt). "I want this motherfucking Hulk of this motherfucking plane!" Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 kan noen komme med noen bra tips om spøkelsefilmer? Ei dame jeg driver å dater er stor fan av de,og enste jeg kommer på er Casper(den er Bra da) Hennes favorittfilm er The Others The Devil's Backbone er jo et bra tips da. The Frighteners er også en bra film. Hehe, leste nettopp et godt forslag til Hulk-oppfølger. "Hulk on a plane". Selvfølgelig med Samuel L. Jackson med (han er jo Nick Fury tross alt). "I want this motherfucking Hulk of this motherfucking plane!" Det var jo en historie i tegneserien som tok for seg det. Endte dårlig med flyet så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Ikke overraskende det. Banner ble vel irritert over alt reguleringskåteriet som har tatt over flyreisene og resten er historie.... Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Ikke overraskende det. Banner ble vel irritert over alt reguleringskåteriet som har tatt over flyreisene og resten er historie.... Faktisk så var det slanger involvert (og denne historien ble trykka noen år før SoaP). Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Saw I var ok, men ikke noe jeg setter meg ned brus og grændis og koser meg med. Da ser jeg heller Braindead eller noe Så klart gjør man ikke det, det er vel en film man ser engang, men den er bra da! Syns hvertfall jeg. Den har en herlig vri på slutten. Elsker sånn twister på slutten av filmer, noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 The Prestige Kiss Kiss Bang Bang Basic Instinc osv osv osv The Prestige Kiss Kiss Bang Bang Basic Instinc osv osv osv Lenke til kommentar
Montag Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) kan noen komme med noen bra tips om spøkelsefilmer? Ei dame jeg driver å dater er stor fan av de,og enste jeg kommer på er Casper(den er Bra da) Hennes favorittfilm er The Others El orfanato er noe av det bedre i denne sjangeren. Deretter setter du på denne klassikeren og for å komme i ordentlig stemning avsluttes kvelden med denne. Have fun :!: Endret 27. mai 2008 av Montag Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 The Usual Suspects har også ein slik en vri på slutten^^ Den siste delen av Fight Club kan også overraske enkelte. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 The Usual Suspects har også ein slik en vri på slutten^^ Den siste delen av Fight Club kan også overraske enkelte. Fight Club er favoritt filmen min ja, TUS er også kjempe bra Den eneste andre filmen som jeg kommer over med en bra twist som jeg har sett er vel Memento. Burde kanskje nevnt hvilke filmer av dem jeg har sett først ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Og takk til Montag Den sisten må prøves ut ja Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 og for å komme i ordentlig stemning avsluttes kvelden med denne. Have fun :!: Ohh for en herlig film. Det virkelig interessante for meg var at den var skummel, samtidig som den ikke var skummel. Klarer ikke å forklare følelsen bedre. I en scene som egentlig skulle være skummel, så rant tårene hos meg. Klarer ikke å forklare det heller. Fordi det var ikke trist, bare... Jeg vet ikke. Det er som en blandingsfølelse mellom skummelt og trist som vi ikke har oppfunnet et ord på ennå. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 Saw I var ok, men ikke noe jeg setter meg ned brus og grændis og koser meg med. Da ser jeg heller Braindead eller noe Så klart gjør man ikke det, det er vel en film man ser engang, men den er bra da! Syns hvertfall jeg. Den har en herlig vri på slutten. Elsker sånn twister på slutten av filmer, noen anbefalinger? The Prestige uten tvil, om du ikke har sett den. Om du liker The Prestige, kan jeg også anbefale The Illusionist. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 Likte The Prestige veldig godt ja, tror jeg skal ta en titt på The Illusionist og Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 Filmen La confidential og Chaos er en typisk twist film Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå