Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Kan vel også nevne Feed.

Husker ikke den som spesielt ille?

Skulle den være det da?

Han var vel bare ute etter en film om seriemordere. Riktignok om ekte seriemordere, men de er det, i motsetting hva mange kanskje tror, ikke mange av. Og det er enda færre som faktisk har en så interresant historie at det er verdt å lage film om det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

kan noen komme med noen bra tips om spøkelsefilmer?

Ei dame jeg driver å dater er stor fan av de,og enste jeg kommer på er Casper(den er Bra da)

Hennes favorittfilm er The Others

Lenke til kommentar
Kan vel også nevne Feed.

Husker ikke den som spesielt ille?

Skulle den være det da?

Han var vel bare ute etter en film om seriemordere. Riktignok om ekte seriemordere, men de er det, i motsetting hva mange kanskje tror, ikke mange av. Og det er enda færre som faktisk har en så interresant historie at det er verdt å lage film om det.

Ah unnskyld, tolket det som at han var ute etter en "fæl" film, ser litt på kryss og tvers av innlegg her jeg nå, my bad.

Lenke til kommentar

Ei dame jeg driver å dater er stor fan av de,og enste jeg kommer på er Casper(den er Bra da)

The Devil's Backbone er jo et bra tips da. The Frighteners er også en bra film.

Hehe, leste nettopp et godt forslag til Hulk-oppfølger.

"Hulk on a plane".

Selvfølgelig med Samuel L. Jackson med (han er jo Nick Fury tross alt).

"I want this motherfucking Hulk of this motherfucking plane!"

Det var jo en historie i tegneserien som tok for seg det. Endte dårlig med flyet så vidt jeg husker.

Lenke til kommentar
Saw I var ok, men ikke noe jeg setter meg ned brus og grændis og koser meg med. Da ser jeg heller Braindead eller noe :p

Så klart gjør man ikke det, det er vel en film man ser engang, men den er bra da! Syns hvertfall jeg. Den har en herlig vri på slutten. Elsker sånn twister på slutten av filmer, noen anbefalinger?

Lenke til kommentar

El orfanato er noe av det bedre i denne sjangeren. Deretter setter du på denne klassikeren og for å komme i ordentlig stemning

avsluttes kvelden med denne. Have fun :!:

Endret av Montag
Lenke til kommentar
The Usual Suspects har også ein slik en vri på slutten^^ Den siste delen av Fight Club kan også overraske enkelte.

Fight Club er favoritt filmen min ja, TUS er også kjempe bra :) Den eneste andre filmen som jeg kommer over med en bra twist som jeg har sett er vel Memento. Burde kanskje nevnt hvilke filmer av dem jeg har sett først ja :)

Lenke til kommentar
og for å komme i ordentlig stemning avsluttes kvelden med denne. Have fun :!:

Ohh for en herlig film. Det virkelig interessante for meg var at den var skummel, samtidig som den ikke var skummel. Klarer ikke å forklare følelsen bedre. I en scene som egentlig skulle være skummel, så rant tårene hos meg. Klarer ikke å forklare det heller. Fordi det var ikke trist, bare... Jeg vet ikke. Det er som en blandingsfølelse mellom skummelt og trist som vi ikke har oppfunnet et ord på ennå.

Lenke til kommentar
Saw I var ok, men ikke noe jeg setter meg ned brus og grændis og koser meg med. Da ser jeg heller Braindead eller noe :p

Så klart gjør man ikke det, det er vel en film man ser engang, men den er bra da! Syns hvertfall jeg. Den har en herlig vri på slutten. Elsker sånn twister på slutten av filmer, noen anbefalinger?

The Prestige uten tvil, om du ikke har sett den. Om du liker The Prestige, kan jeg også anbefale The Illusionist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...