Bob_3 The Builder Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Har Keanu så mange dårlige filmer, da? Han har ihvertfall 5-6 som ikke bare er gode, men knallgode. Jeg elsker Matrixene, Point Break og Speed er actionklassikere, A Scanner Darkly var _utrolig_, My Own Private Idaho, selv småteite filmer som The Replacements, Hardball, Chain Reaction, Johnny Mneumonic og The Watcher går an å se.Constantine var teit. Det kan jeg gå med på. ^^ Speed er fet nok, men Keanu trekker ikke opp opplevelsen for min del. Han er så forbanna monoton og kjedelig, han tilfører ingenting til rollene sine. Jeg ble blendet av den første Matrix-filmen, men det var hovedsakelig plottet og actionsekvensene som fengslet meg. 2ern og 3ern er søppel i mine øyne. Videre er jeg enig med Dotten, har ikke noe utpreget elsk/hat-forhold til skuespillere, jeg prøver bare å unngå filmer med Keanu Reeves. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Til tross for at jeg liker ham svært godt, så kan jeg absolutt forstå at han kan fremstå som monoton og kjedelig å se på. Det sære er at han faktisk har for det meste filmer som er ganske gode. Eller, om man vil se på det sånn, filmer som ikke blir ødelagt av at han er med. ^^ Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Reeves ødelegger ikke filmene totalt nei, det skal han ha. Men jeg løper ikke på kino når jeg ser det står Keanu Reeves på plakaten. Jeg hater ikke mannen, jeg bare synes det er en verre straff å være med på et Reeves-maraton fremfor et med Bloom. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Bare meh. Orlando Bloom er ganske håpløs, og jeg har mislikt det meste han har vært med i (Pirates, LotR, rollen hans i Troy), Men hvem passet vel ikke bedre til å krype tilbake til sin bror som en feig pyse etter å ha tapt duellen i Troy? Jo, Orlando Bloom. Fyren er ingen stor skuespiller, men akkurat i den scenen var det perfekt casting. Keanu Reeves er forøvrig umulig å hate, til tross sin kjedelige fremtoning. Fyren må jo være en av de største kjernekarene i Hollywood. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Hvorfor er han slik en kjernekar? Har ikke fått noe annet inntrykk av karen enn at han er dørgende kjedelig. Virker som en skikkelig kjip kar, rett og slett. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Keanu har visstnok et rykte på seg å være en meget gavmild og god person i Hollywood, som har lett for å forme nære vennskap med folk han har jobbet med. Dessuten ga han 1 million dollar til folka bak spesialeffektene i The Matrix, motorsykler til crewet og avsto fra store deler av egen lønn for å hyre inn Gene Hackman til filmen The Replacements. Det er fint å se fyr som har opplevd mye vondt i livet (døfødt barn, syk søster, ekskjæreste som døde i bilulykke etc.), har vist mye omtanke og glede til dem han jobber med. Men for alt jeg vet kan dette være rykter;) Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Okei, det har gått meg hus forbi. Da kanskje han er likanes allikevel. Men han virker fortsatt forbanna kjedelig.At han er litt tilbaketrukken kan jo skyldes, som du sier, at han har opplevd mye kjipt i livet. Skal ikke disse han for personlige tragedier, jeg har bare ikke noe til overs for skuespillet hans. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Vi trenger jo skuespillere som kan få litt monotone og kjedelige karakterer frem på lerretet også. Alle kan jo ikke sprette rundt som Jack Nicholson. Variasjon er en fin bil der. Men han var nå ikke særlig monoton og traust i Bill & Ted's Excellent Adventure? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Var det ikke Keanu som nektet å gi faren penger til en livsviktig operasjon? Når det er sagt så skal visstnok faren være en skikkelig cock. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Vi trenger jo skuespillere som kan få litt monotone og kjedelige karakterer frem på lerretet også. Alle kan jo ikke sprette rundt som Jack Nicholson. Variasjon er en fin bil der. Men han var nå ikke særlig monoton og traust i Bill & Ted's Excellent Adventure? De rollene jeg har sett Keanu i, er ikke ment fremført såpass monotont som han gjør. Men for all del, han har vært heldig med rollevalgene. Filmene han spiller i greier seg greit nok, selv med Reeves i hovedrollen. Bill & Ted's Excellent Adventure har jeg riktignok ikke sett. Edit: IMDB forteller meg at det er en tv-serie, hvor Keanu Reeves hadde èn episode. Da er det ingen storproduksjon jeg gikk glipp av, tydligvis. Endret 27. mai 2008 av Bob_3 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 The Devils Advocate. Her spiller han med/og bruker mer enn ett ansiktsuttrykk. Forstår ikke at denne filmen ikke blir nevnt når man snakker om skuespillerferdigheter og Keanu Reeves. Han spiller jo faktisk bra i denne filmen, uten den framtoning man ser i f. eks Point Break og The Matrix. Han er forøvrig fryktelig dårlig når det kommer til å levere "punchlines" i filmen Point Break, akkurat det er virkelig dårlig spilt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Bill & Ted's Excellent Adventure har jeg riktignok ikke sett. Edit: IMDB forteller meg at det er en tv-serie, hvor Keanu Reeves hadde èn episode. Da er det ingen storproduksjon jeg gikk glipp av, tydligvis. Bill & Ted er ikke en tv-serie. http://www.imdb.com/title/tt0096928/ http://www.imdb.com/title/tt0101452/ Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Må si at jeg tviler stort på at mange under 20 vil ha noen utbytte av å se Bill og Ted filmene. Tok et gjensyn med filmene for et par år siden, og de imponerte ikke akkurat lengre. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Fremtidsmusikken deres i film nr 2 er jo hilarious. Skulle ønske all musikk ble sånn, jeg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Hvem over 28 bryr seg om hva de under 20 har utbytte av å se eller ikke uansett? Jack Black tror jeg er den skuespilleren jeg er mest i nærheten av å mislike ensidig. Han virker som om han har gått seg litt "fast". Selv om denne filmen ser lovende ut (men det mest grunnet Downey Jr.): http://www.kulturo.no/video/5218 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Har samme følelser for Ben Stiller jeg. Makan til typecast skal du lete lenge etter. Hver eneste film han spiller i har han alltid en scene der han er forbannet\frustrert. Sett det før,bra Ben Stiller film har jeg ikke sett siden,tja Meet the Parents(Dodgeball var bra,men ikke grunnet Ben Stiller) Må også si at jeg likte The Cable Guy som Ben directed. Liker faren og moren hans mye bedre Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Herregud Equilibrium var dritbra! Fightscenene var jo geniale, selvom sistescene tok litt av Plottet, musikken og dialogene var også sykt bra! Trodde det var en helt annerledes film, men ettersom jeg leste litt om den, om at den var veldig lik Matrix osv, kjøpte jeg den, og nice! Anbefales til alle som liker heavy skyte/slosse scener og litt Matrix style! Herlig film det ja Selv om slossscenene er utrolig urealistiske da, men de er sabla fete fordet. Man må bare greie å se forbi at de er urealistiske Christian Bale gjør nok en gang en utrolig bra film Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Samme gjelder vel kompanjongen Owen Wilson. Ellers må jeg si at jeg liker Zoolander og The Cable Guy. Endret 27. mai 2008 av コンピューター・ワールド Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Bill & Ted er ikke en tv-serie. http://www.imdb.com/title/tt0096928/ http://www.imdb.com/title/tt0101452/ Bare satt og så på historikken til Keanu Reeves, og da fikk jeg opp èn episode i Bill & Ted's Excellent Adventures, så uten å tenke videre over det, edita jeg posten min. My bad Men når det kommer til Owen Wilson, da kan vi kanskje snakke om hat. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Owen Wilson? Han er knall. Jobbet med en kar som lignet veldig. Gjorde dagen lysere. Brødrene Wilson er elsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå