Snurreleif Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg kunne jo ikke huske hvem Chris Klein var, så jeg måtte jo selvfølgelig sjekke hvem det er på imdb. ..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg syns Orlando Bloom fungerte godt som en åndsfraværende alv i Ringenes Herre, i alle fall. Det er jeg enig i. Han passet ganske godt, faktisk. Men den rollen passet perfekt til den sedvanlige, monotone og ikke minst selvhøytidelige måten han tolker alle roller på. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Sånn blir det når alt skal tilpasses barn/ungdom, det suger, men er ikke stort vi får gjort noe med Rambo gjorde noe med det tidligere i år. Vi kan slutte å se disse PG-13 filmene på kino. Såvidt jeg husker så gjorde ikke Die Hard 4.0 det sånn ekstremt bra på kino? Uansett er det vel nok av unger som strømmer til disse filmene... Live Free or Die Hard er faktisk den i serien som har spilt inn mest penger, den har spilt inn $20 millioner mer enn Die Hard: With A Vengeance (380 mot 360 totalt) så jeg har mine tvil om det kommer til å skje dessverre, så lenge de sitter igjen med 100-150 millioner dollar etter filmen er ferdig på kino og det er før dvd tallene kommer på toppen så kommer det nok flere og flere action filmer som før i tiden var rettet mot voksne som blir barnevennlige. Den var ikke like innbringende som 3'eren. Man må ta hensyn til inflasjon og produksjonskostnader. De prøvde å booste salget ved å senke aldersgrensen, men det har ikke skjedd. Filmen får fortsatt juling av popcornfilmene. Når 3'eren solgte flere billetter med høyere aldersgrense, så håper jeg de tar tegningen. Filmen fikk mye slakt grunnet PG13 og det slo nok litt tilbake på dem. Det kan ikke regnes som en særlig suksess. Det slo vel ut i 0. Man hverken tapte eller tjente på det summa sumarum (når man tenker dollar). Transformers spiste opp det meste av billettene kort tid etter Die Hard 4.0 kom. Kan si McClane bommet litt med slippdato, akkurat som Supermann bommet med sin året før (POTC spiste opp alt). Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Sant nok, men filmen tapte vel blockbuster kampen mot Transformers, The Bourne Ultimatum, Pirates 3, Harry Potter og Spider-Man 3. Noen av disse filmene var vel forventet, men må nok være en skuffelse for Bruce Willis å miste actiontronen til Jason Bourne. Av de filmene så er det jo også kun The Bourne Ultimatum som den kunne regne med å kjempe mot og personlig så foretrekker jeg Bourne mye mer foran DH4 for å si det sånn, kanskje også i sin helhet når man ser alle filmene under ett også... Kanskje for Willis, men jeg tror egentlig ikke at DH4 hadde blitt reddet av en R rating, men den hadde sikkert blitt bedre. Og jeg vet ikke helt hvordan tallene blir Die Hard 4 kontra 3'ern hvis man regner inn inflasjon. Tenkte tanken jeg også, jeg er såpass råtten i matte at hvis jeg skulle sitte her og regne med inflasjonen så hadde Sand's Dis har vært foran Gone with the wind som troner på den toppen når man regner med inflasjonen Edit: Det skal sies at Indy 4 gjør det skuffende bra Endret 27. mai 2008 av Manx Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Dagens handletur på Platekompaniet: Das Boot Uncut - 59,- Superhero Collection: X-Men, X-Men 2, Elektra og Daredevil DC - 79,- 12 timer med film for 139 kr. Vellykket kjøp! Og alikevel syter folk over dyre filmer. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg syns Orlando Bloom fungerte godt som en åndsfraværende alv i Ringenes Herre, i alle fall. Syntes han har fungert godt i alt jeg har sett han i. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Uffa, Sydney Pollack døde i natt ... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Synd -------------------- Er det noe galt med Twofifty nå? Min viser jo en helt enorm liste på "New movies on the list" Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 En liten glitch som viser alle filmene du ikke har sett. Har skjedd noen ganger før, det pleier å gå over. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Den hardeste dommen for Stefan er helt klart Orlando Bloom-filmfiesta. Både på grunn av hans hat mot Ringenes Herre og det faktum at Bloom er verdens dårligste skuespiller i forhold til inntekt. Chris Klein er helt grei. Ingenting bra med ham, men han er ikke direkte dårlig. Bare meh. Orlando Bloom er ganske håpløs, og jeg har mislikt det meste han har vært med i (Pirates, LotR, rollen hans i Troy), men etter jeg så ham i Extras har jeg likt ham som person. Fantastisk selvironi. Det verste hadde vært en Ben Affleck og Josh Harnett-maraton, noe a la: Paycheck 40 days and 40 nights Gigli Town and Country Daredevil og til slutt, hva som skjer når Michael Bay prøver seg på en annen sjanger enn den han mestrer: Pearl Harbour Endret 27. mai 2008 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Extras-episoden med Bloom er herlig, fikk faktisk litt respekt for karen etter det. For min del hadde et Keanu Reeves-maraton vært verre enn Orlando Bloom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Orlando Bloom i Knocked up-extra matrialle er helt likens som Extrasm han har humor, det skal han ha Ice T og eldre Stevn Seagal maraton slår Orlando Bloom,Keanu Reeves,Josh Hartnett(Lucky Number Slevin er bra da) og Ben Affleck Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Extras-episoden med Bloom er herlig, fikk faktisk litt respekt for karen etter det. For min del hadde et Keanu Reeves-maraton vært verre enn Orlando Bloom. Har Keanu så mange dårlige filmer, da? Han har ihvertfall 5-6 som ikke bare er gode, men knallgode. Jeg elsker Matrixene, Point Break og Speed er actionklassikere, A Scanner Darkly var _utrolig_, My Own Private Idaho, selv småteite filmer som The Replacements, Hardball, Chain Reaction, Johnny Mneumonic og The Watcher går an å se. Constantine var teit. Det kan jeg gå med på. ^^ Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Orlando Bloom Flere her som har sett Soulplane forresten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Sett,glemt og fornøyd med det Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Flere her som har sett Soulplane forresten? Ja, dessverre! Makan til dritt, er jo helt utrolig hva folk klarer å lage! Tror jeg tok en liten "he-he" én gang gjennom hele filmen, og dette skal liksom være en komedie... Endret 27. mai 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg klarer bare ikke ensidig mislike noen av de kjente skuespillerne. De kan være smått irriterende eller "statisk" til tider, men noe ensidig hat har jeg ikke. Men er man vokst opp med Bud Spencer og co. så er vel takhøyden ganske så høy. Keanu og Orlando har begge vært delaktig i å gi meg flotte filmopplevelser (henholdsvis Speed og LOTR først og fremst). Jeg hadde mer slik ensrettet hat/elsk-forhold når jeg var yngre, men det ga på en måte slipp ettersom jeg ble eldre. Da foretrekker jeg heller å være ensidig positiv, fremfor negativ. Heller naiv enn kyniker. Sannheten er vel som oftest noe som ligger midt mellom. "Make love, not war" og alt det der hippiegreiene... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Hva faen, soulplane er jo fet da Hva med Shaun of the dead, da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Shaun er bra. Engelsk humor kontra Amerikans er meget stor. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Herregud Equilibrium var dritbra! Fightscenene var jo geniale, selvom sistescene tok litt av Plottet, musikken og dialogene var også sykt bra! Trodde det var en helt annerledes film, men ettersom jeg leste litt om den, om at den var veldig lik Matrix osv, kjøpte jeg den, og nice! Anbefales til alle som liker heavy skyte/slosse scener og litt Matrix style! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå