Dotten Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Som nevnt over, det ble "sensurert". Den scenen var symbolsk på hva filmen manglet. Levde dessverre ikke opp til den første og 3'eren. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Som nevnt over, det ble "sensurert". Den scenen var symbolsk på hva filmen manglet. Levde dessverre ikke opp til den første og 3'eren. I mine øyner manglet 4'ern John McClaine. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Det er vel opplest og vedtatt av fansen at 4'ern hadde helt feil fokus. Totalt overdrevne actionscener, nerdehumor, fravær av banning og hard vold har ingenting i en Die Hard film å gjøre. Personlig prøver jeg å overse det og heller nyte filmen som ren popcornunderholdning, men det blir vanskelig når man vet at John McClane hadde fortjent så veldig mye bedre. Endret 26. mai 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 The New York Times reports that acclaimed film director, producer and actor Sydney Pollack has passed away at the age of 73 from cancer. The multiple Oscar winner was responsible for some of the great films of the '70s and '80s including the classic political thriller Three Days of the Condor and Absence of Malice, after which he produced and directed the Oscar Best Picture winner Out of Africa and the Oscar-nominated Tootsie. During the '90s, Pollack's films as a director were scarcer with one stand-out being the adaptation of John Grisham's The Firm, starring Tom Cruise. The last two films he directed were the thriller The Interpreter, starring Sean Penn and Nicole Kidman, and the documentary Sketches of Frank Gehry. Pollack was even more prolific as a producer, his most recent efforts being the HBO TV movie "Recount" which debuted last night and George Clooney's Leatherheads, and he also co-produced Tony Gilroy's drama Michael Clayton, also starring Clooney, which was nominated for multiple Oscars. As an actor, Pollack appeared in many movies including one still playing in theaters, the comedy Made of Honor. Pollack is survived by his daughters Rachel and Rebecca and wife of 50 years, Claire Griswold. The New York Times has a full biography and obituary that you can read here. Trist dag. RIP. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Awesome.... Der har man Criterionutgaver man kan sikle etter! Hvorfor de ikke har utgitt disse tidløse klassikerne skjønner jeg ikke altså Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Da får jeg endelig sett Indiana på kino! ho-ho! Så skal jeg runde av dagen med Blade Runner når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Det er vel ikke helt sant. En får si Fuck tre ganger i en PG-13 film. Er kun en gang man har lov til å si fuck i en pg13 film... Og en John "PG" McClaine er en skam for Die Hard fansen. De klarte å lage Lethal Weapon 4 som en rated R film, Martin Riggs som barne-tv onkel hadde heller ikke vært moro Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 I tillegg sier McClaine sin klassiske frase på slutten og ordet "fuck" måtte selvfølgelig komme mens han fyrte av ett skudd, så man hører den så vidt engang. Latterlig. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Sånn blir det når alt skal tilpasses barn/ungdom, det suger, men er ikke stort vi får gjort noe med Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Xscape noen som har sett denne filmen og kan evt. si noe om den? vurderer å se den. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Sånn blir det når alt skal tilpasses barn/ungdom, det suger, men er ikke stort vi får gjort noe med Vi kan slutte å se disse PG-13 filmene på kino. Såvidt jeg husker så gjorde ikke Die Hard 4.0 det sånn ekstremt bra på kino? Uansett er det vel nok av unger som strømmer til disse filmene... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Awesome.*bilde* *bilde* Jeg ble faktisk skremt nok til at jeg måtte inn på criterion.com for å få avkreftet mine verste mareritt. Dette var slemt gjort, Steffy, du burde påtvinges en filmmaraton med Chris Klein-filmer som straff, IMHO EDIT: Glemte en h. Endret 27. mai 2008 av JacEr Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Vi kan slutte å se disse PG-13 filmene på kino. Såvidt jeg husker så gjorde ikke Die Hard 4.0 det sånn ekstremt bra på kino? Uansett er det vel nok av unger som strømmer til disse filmene... Live Free or Die Hard er faktisk den i serien som har spilt inn mest penger, den har spilt inn $20 millioner mer enn Die Hard: With A Vengeance (380 mot 360 totalt) så jeg har mine tvil om det kommer til å skje dessverre, så lenge de sitter igjen med 100-150 millioner dollar etter filmen er ferdig på kino og det er før dvd tallene kommer på toppen så kommer det nok flere og flere action filmer som før i tiden var rettet mot voksne som blir barnevennlige. Men nå og da så kommer det jo noen god biter som er forbeholdt og laget for oss som er myndige, Running Scared, Sin City og en del andre er vel noen av de bedre eksemplene jeg kan komme på de siste årene... Edit: du burde påtvinges en filmmaraton med Cris Klein-filmer som straff, IMHO Det er jo ikke en straff, det er en dødsdom Endret 27. mai 2008 av Manx Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Den hardeste dommen for Stefan er helt klart Orlando Bloom-filmfiesta. Både på grunn av hans hat mot Ringenes Herre og det faktum at Bloom er verdens dårligste skuespiller i forhold til inntekt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 faktum at Bloom er verdens dårligste skuespiller i forhold til inntekt. Hadde Chris Klein fått 50 øre for hver film han hadde laget så hadde han fremdeles vært verdens dårligste skuespiller i forhold til inntekt Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Sant nok, men filmen tapte vel blockbuster kampen mot Transformers, The Bourne Ultimatum, Pirates 3, Harry Potter og Spider-Man 3. Noen av disse filmene var vel forventet, men må nok være en skuffelse for Bruce Willis å miste actiontronen til Jason Bourne. Og jeg vet ikke helt hvordan tallene blir Die Hard 4 kontra 3'ern hvis man regner inn inflasjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 faktum at Bloom er verdens dårligste skuespiller i forhold til inntekt. Hadde Chris Klein fått 50 øre for hver film han hadde laget så hadde han fremdeles vært verdens dårligste skuespiller i forhold til inntekt Chris Klein eier Orlando Bloom. Det er alt jeg har å si om den saken. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg syns Orlando Bloom fungerte godt som en åndsfraværende alv i Ringenes Herre, i alle fall. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Dagens handletur på Platekompaniet: Das Boot Uncut - 59,- Superhero Collection: X-Men, X-Men 2, Elektra og Daredevil DC - 79,- 12 timer med film for 139 kr. Vellykket kjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå