CCola Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 En film som jeg har utrolig lyst å kjøpe er Løvenes Konge. Niesen min har den på DVD, derfor har jeg tatt den frihet å kopiere filmen ettersom jeg ikke fant den på DVD noen plass. Noen som vet, vær så snill å si fra. Ellers bruker jeg også å kjøpe filmer dersom jeg har sett dem og syntes dem er bra, eller de har god karakter på imdb. Jeg kjøper ikke crap lengre (selvom det var en periode). Jeg vil nå si at filmselskapene tjener mer på oss som både laster ned, ser filmer, går på kino, og deretter kjøper DVD-er, enn det vanlige mann i huset. Spesielt de store filmselskapene tjener nok fett på dette. Skjønner at det er noen som BARE laster ned filmer og ikke kjøper eller verken går på kino, men det er ikke mange.. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Ahh! Crap! Jeg klarer ikke se mer på I am Legend! Jeg bare vet noe skummelt kommer til å skje! Er vist litt ekstra nervøs idag De rottene var et dårlig tegn... Tror jeg skifter til Rushmore istedenfor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Du kan trøste deg med at alt blir bra til slutt. Happy ending! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg laster ikke ned film, tror jeg har lastet ned 2 filmer i hele mitt liv, og det var for 2 år siden. Jeg liker å ha filmen i hylla, jeg orker ikke styre med å brenne ut/koble om for å se filmen et annet sted enn pc-skjermen, og da vet jeg at kvaliteten er kurant. Når det i tillegg er tilnærmet gratis å importere fra USA, og jeg har personalrabatt hos PK, har jeg ingen problemer med å kjøpe filmer jeg aldri har hørt om. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Du kan trøste deg med at alt blir bra til slutt. Happy ending! Ikke si slik da uten sette det i spoiler! Jeg vil helst ikke vite hvordan det går! Endret 26. mai 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg laster ikke ned film, tror jeg har lastet ned 2 filmer i hele mitt liv, og det var for 2 år siden. Jeg liker å ha filmen i hylla, jeg orker ikke styre med å brenne ut/koble om for å se filmen et annet sted enn pc-skjermen, og da vet jeg at kvaliteten er kurant. Når det i tillegg er tilnærmet gratis å importere fra USA, og jeg har personalrabatt hos PK, har jeg ingen problemer med å kjøpe filmer jeg aldri har hørt om. Fra hvilken nettside kjøper så du dine filmer fra? Når jeg skal kjøpe filmer fra USA må jeg velge mellom skyhøy frakt men kort ventetid, eller lav frakpris og en måned på å levere varen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Du kan trøste deg med at alt blir bra til slutt. Happy ending! Ikke si slik da uten sette det i spoiler! Jeg vil helst ikke vite hvordan det går! Beklager... Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Fra hvilken nettside kjøper så du dine filmer fra? Når jeg skal kjøpe filmer fra USA må jeg velge mellom skyhøy frakt men kort ventetid, eller lav frakpris og en måned på å levere varen. Bruker for det meste Amazon. Nå skal det sies at jeg har 60 usette filmer i hylla(Bokklubben, jeg takker deg), så jeg klarer meg lenge med den laveste frakten. Har som regel varen 15-20 dager etter den er bestilt. Det kan jeg leve med når jeg får There Will Be Blood levert på døra for en hundrings, 3 måneder før den kommer på dvd her til lands. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Ahh! Crap! Jeg klarer ikke se mer på I am Legend! Jeg bare vet noe skummelt kommer til å skje! Er vist litt ekstra nervøs idag De rottene var et dårlig tegn... Tror jeg skifter til Rushmore istedenfor. Yey! Ein likesinna! Eg sjølv er pingleredd når det gjeld "skrekkfilmar" (I Am Legend er vel eigentleg berre ein "light" skrekkfilm). Likevel klarte eg å sjå I am legend utan noko særleg stopp. Litt stolt over meg sjølv Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Det er nok en del titler man ikke finner hvis PK ikke er et alternativ, men bor man i Oslo, Bergen eller Trondheim så er det svært sjeldent et problem. Man kan til og med få PK til å bestille filmer de ikke har, uten at jeg tror det koster så veldig mye mer. Og om man ikke finner filmen der går man til Outland eller Avalon (som overpriser dvdene sine noe for jævlig). Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Det er nok en del titler man ikke finner hvis PK ikke er et alternativ, men bor man i Oslo, Bergen eller Trondheim så er det svært sjeldent et problem. Man kan til og med få PK til å bestille filmer de ikke har, uten at jeg tror det koster så veldig mye mer. Og om man ikke finner filmen der går man til Outland eller Avalon (som overpriser dvdene sine noe for jævlig). Jeg får mye dårligere samvittighet av å kjøpe et produkt fra de jævlene der. Importerer fra Amazon til slikk og ingenting og markerer opp med 400%. Bastards. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Jeg kom til å tenke på en ting når jeg så Danser med Ulver idag. Det skjer i denne filmen som mange andre filmer den lille klassikeren med at en kjærlighetsscene/sexscene blir avbrutt med noe action eller drama. Så, kom da til å tenke på; hvem film/regissør er "pioneren" innen det lille taktskiftet der? Er jo overalt nå til dags. EDIT: en liten " måtte til, da jeg sikkert staver det feil uansett. Endret 26. mai 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Vel det fungerer rimelig greit til tider, som om man ikke forventer noe enn fred og så "BLÆM!", full helvette er løs. Men sant som du sier, metoden begynner å bli så sinnsykt oppbrukt nå, spesielt irriterende er det om dama er heit. Endret 26. mai 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Stort sett alt av filmer nå om dagen kommer jo som PG13 () og da er jo en pupp fryktelig farlig, så det er jo en måte og få fokuset vekk fra de skumle scenen og over på noe helt annet... Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Stort sett alt av filmer nå om dagen kommer jo som PG13 () og da er jo en pupp fryktelig farlig, så det er jo en måte og få fokuset vekk fra de skumle scenen og over på noe helt annet... Det som irriterer meg mest er at filmserier som Terminator og Die Hard plutselig blir barnevennlige. John McClaine får ikke engang lov til å si 'Yippee-ki-yay, motherfucker'. Det er ikke engang noen logikk med dette, Terminator og Die Hard filmene har jo tjent inn en hel haug med penger uten å være PG-13, så hvorfor begynne med det nå? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Stort sett alt av filmer nå om dagen kommer jo som PG13 () og da er jo en pupp fryktelig farlig, så det er jo en måte og få fokuset vekk fra de skumle scenen og over på noe helt annet... Det som irriterer meg mest er at filmserier som Terminator og Die Hard plutselig blir barnevennlige. John McClaine får ikke engang lov til å si 'Yippee-ki-yay, motherfucker'. Det er ikke engang noen logikk med dette, Terminator og Die Hard filmene har jo tjent inn en hel haug med penger uten å være PG-13, så hvorfor begynne med det nå? Det er vel ikke helt sant. En får si Fuck tre ganger i en PG-13 film. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Stort sett alt av filmer nå om dagen kommer jo som PG13 () og da er jo en pupp fryktelig farlig, så det er jo en måte og få fokuset vekk fra de skumle scenen og over på noe helt annet... Det som irriterer meg mest er at filmserier som Terminator og Die Hard plutselig blir barnevennlige. John McClaine får ikke engang lov til å si 'Yippee-ki-yay, motherfucker'. Det er ikke engang noen logikk med dette, Terminator og Die Hard filmene har jo tjent inn en hel haug med penger uten å være PG-13, så hvorfor begynne med det nå? Det er vel ikke helt sant. En får si Fuck tre ganger i en PG-13 film. Da må de ha brukt opp kvoten før McClaines drar den linja der. Irriterende er det uansett. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Da må de ha brukt opp kvoten før McClaines drar den linja der. Irriterende er det uansett. Husker ganske godt at han dro linja ettersom jeg faktisk letet etter den (måtte sjekke om at han virkelig sa fuck tre ganger). Han drar linje rett før han skyter seg selv gjennom skuldren. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Da må de ha brukt opp kvoten før McClaines drar den linja der. Irriterende er det uansett. Husker ganske godt at han dro linja ettersom jeg faktisk letet etter den (måtte sjekke om at han virkelig sa fuck tre ganger). Han drar linje rett før han skyter seg selv gjennom skuldren. Ja, men fucker delen av ordet blir "sensurert" av lyden av pistolskuddet, som var hvorfor jeg uthevet fucker delen av ordet motherfucker. Replikken blir derfor 'Yippee-ki-yay, mother*pistolskudd*' Endret 26. mai 2008 av Mastema Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 OK. Akkurat det fikk ikke jeg med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå