Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gutter husk på at når vi snakker om å få tak i filmer, så må vi også se problematikken fra folk som er under 18 og som kanskje ikke har mulighet til å kjøpe ting fra nettet f.eks, noe som da betyr mindre mulighet for å få tak i en ikke mainsteam/lite kjent film.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte min Ong Bak fra Platekompaniet til 79kr. Det var litt over et år siden. Finnes mye verre filmer man ikke får tak i.

Det er hakket verre for alle de som bor langt fra en PK butikk. Etter FreeRecordShop la ned, og stadig flere frittstående forhandlere har måttet legge inn årene har mange blitt henvist til det lille de måtte finne i tilbudskurven på Rema eller OBS. En tragisk situasjon, men heldigvis får man jo tak i det meste på nettet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg har Ong Bak på dvd

Vedder på at du ikke fant den i butikken, men bestilte fra nettet eller noe sånt?

Du tar nok feil. fant den i butikken ja

Lenke til kommentar
Hvem bor langt fra en PK-butikk? Finnes det fortsatt folk som ikke bor i byer? Hva er poenget med det? På tide å innse at det er 2008, "landet" er såå 1800-tallet.

Du er bare herlig ironisk, hehe. Btw, jeg kjenner eksempel på byer hvor FreeRecordShop var eneste forhandler av filmer, og hvor man nå står uten alternativ til Rema eller Narvesen med tanke på kjøpefilm.

Lenke til kommentar
Ong Bak var et dårlig eksempel, men argumentet er vel fremdeles gyldig. Det er t.eks. ingen norsk (setter forbehold så jeg ikke skyter meg i foten) nettbutikk som har hele IMDbs top 250 i storimentet.

Ong Bak var et dårlig eksempel, men argumentet er vel fremdeles gyldig. Det er t.eks. ingen norsk (setter forbehold så jeg ikke skyter meg i foten) nettbutikk som har hele IMDbs top 250 i sitt storimentet.

Det er viktig å skrive det samme 2 ganger

Det er viktig å skrive det samme 2 ganger

Lenke til kommentar

Det er nok en del titler man ikke finner hvis PK ikke er et alternativ, men bor man i Oslo, Bergen eller Trondheim så er det svært sjeldent et problem. Man kan til og med få PK til å bestille filmer de ikke har, uten at jeg tror det koster så veldig mye mer. Er filmen så obskur og vanskelig å få tak i at den ikke er på lager så er det mulig man må ut med 259kr, men hvis man først har lyst på Star Wars Holiday Special så må man punge ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...