Snurreleif Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Så Stardust igår og må si at dette var ett herlig eventyr men det beste av alt var: Robert De Niro som homo kaptein Det var så utrolig morsomt med tanke på at den siste filmen jeg så med han var Godfather Robert ER hele Stardust etter min mening. Lo så og si hele tiden av han. Genialt hvordan de piratene trodde han var dritt hard når han kalte seg Shakespear Bare jeg som btw syntes at hovedpersonen var usedvanelig irriterende? enig angående irriterende hovedperson. Annet emne: Jeg har fått hørt at "Eastern Promises" er bra av noen, og dårlig av andre, uten helt å få noen saklige argumenter på hvorfor. Er det noen her som har sett den som kan si litt om den? På forhånd takk. Endret 25. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
CCola Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 For dem som har sett The Prestige Noen som tok at Borden hadde en double? Eller rettere sagt en tvilling før dere så slutten? Jeg så tendensene, men slutten var fantastisk! Herlig film! Og for dem som ikke har sett den, se den! Fantastisk film!! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 For dem som har sett The Prestige Noen som tok at Borden hadde en double? Eller rettere sagt en tvilling før dere så slutten? Jeg så tendensene, men slutten var fantastisk! Herlig film! Og for dem som ikke har sett den, se den! Fantastisk film!! Ja og ja. Filmen anbefales på det sterkeste. Nolan is the man. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Ja og ja. Filmen anbefales på det sterkeste. Nolan is the man. Okei! Hvordan syntes du The Illusionist var i forhold til The Prestige? Selv syntes jeg Prestige var myye bedre, ettersom det løste seg litt i slutten, og vi fikk vite hvordan det foregikk. Spesielt likte jeg det mest absurde med hele filmen, ved å trekke Nicolay Tesla inn. Fantastisk og dristig av Nolan, men det fungerte, etter mitt skjønn, perfekt! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 The Illusionist har jeg ikke fått sett enda, har bare hørt at den er grusomt kjedelig til tider, men skal se den likevel, kan som sagt ikke sammenligne den med The Prestige atm. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 The Illusionist er skikkelig tørr. Nå likte jeg ikke The Prestige så godt heller, men TI var virkelig trasig. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Synes begge filmene var helt ok. Men ingen av dem levde opp til forventningene mine, og jeg hadde egentlig ikke ekstremt høye forventninger heller. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 The Prestige er kanskje den beste filmen jeg har sett på denne siden av milleniummet. Da sier det seg selv at et kjærlighetsdrama mellom en tryllekunstner og hu 7th Heaven-dama ikke når helt opp. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Vurderer de begge som rimelig gode filmer. The Prestige var god, men på ingen måte eksepsjonell på noe plan. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Eksepsjonelt manus, regi, skuespill og cinematografi. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 The Illusionist har et ganske så annet tema. Den er en grei nok film, men ikke verdt å sammenligne med The Prestige som tar for seg litt andre menneskelige aspekter. Førstnevnte er mer en film man ser sammen med madammen. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Lastet akkurat ned Stalingrad, også var det faen meg dubbet engelsk tale :@ Høres helt forferdelig ut. Hvem gjør noe sånt :S Endret 26. mai 2008 av cFc Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Nedlasting av film er skammelig Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 men likevel foregår det i stor skala... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 So does suicide. ALtså jeg personlig misliker nedlasting,men betyr ikke at andre ikke skal få lov og gjøre det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) foregår i stor skala det også. (nedlasting av film og selvmord er selvfølgelig ikke det samme) Endret 26. mai 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Nedlasting av film er skammelig Why? Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 foregår i stor skala det også.(nedlasting av film og selvmord er selvfølgelig ikke det samme) Bra du har perspektivene i orden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå