CCola Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Har hørt at Dircetor's Cut er bedre enn den vanlige versjonen, men synes ikke den vanlige versjonen var så bra at jeg har giddet å sjekke om det stemmer. Directors Cut er vesentlig mye bedre en den vanlige versjonen ja. Skal sies at den vanlige versjonen ikke var kjempebra, og Directors Cut ikke var allverden heller.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Noen som vet om et billig sted jeg kan få tak i alle Rocky filmene? Tenker under 300 lappen et sted Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Indiana Jones har falt fra å være på topp 250 lista (IMDB) til 7.7 på 2 dager! Endret 25. mai 2008 av dicktator Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Ikke overraskende, den starta ett sted med 9.2, var naturligvis en hel haug av fanboys som ga den 10'er uten å ha sett den engang, nå begynner det å heldigvis jevne seg ut. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) er vel vanlig at de faller litt etter hvert som flere ser filmene? uti fra hva folk flest som har sett filmen sier, så kommer den nok litt foran temple of doom, men bak de andre filmene. Endret 25. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Jeg tror nok den kommer til å falle ytterligere, har mer tro at den ender opp på midten av 6 tallet et sted. Selv så ga jeg den 5... Edit: så kommer den nok litt foran temple of doom Den er dårligere en Temple of Doom... Endret 25. mai 2008 av Manx Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Klart bedre enn Temple of Doom. Skal se den igjen i morgen, fikk en gratisbillett av kompis. Den filmen ser ut til å bli et av årets store samtaleemner. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Klart bedre enn Temple of Doom. Skal se den igjen i morgen, fikk en gratisbillett av kompis. Den filmen ser ut til å bli et av årets store samtaleemner. Vel... Er vel stort sett jeg som sprer det som er av galle og du som drar den opp igjen Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Nye filmer har en tendens til å gjøre det bra. Det er jo forresten hårreisende at Die Hard 3 ligger en del hakk under Die Soft 4.0. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg så Pulp Fiction nok en gang på fredag, bare denne gangen med slike "trivia" kommentarer på. Ganske interresante og morsomme, så jeg lurer på en ting. Er det muligheter til å "gå inn på" DVDen for så bare å få ut underteksten som tekst? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Nye filmer har en tendens til å gjøre det bra. Det er jo forresten hårreisende at Die Hard 3 ligger en del hakk under Die Soft 4.0. Helt enig, de to karakterene der forstår jeg lite av. Die Hard: With a vengeance er klart bedre enn del litt over middels Die Hard 4.0. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Så Stardust igår og må si at dette var ett herlig eventyr men det beste av alt var: Robert De Niro som homo kaptein Det var så utrolig morsomt med tanke på at den siste filmen jeg så med han var Godfather Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Nye filmer har en tendens til å gjøre det bra. Det er jo forresten hårreisende at Die Hard 3 ligger en del hakk under Die Soft 4.0.Forstår hvor du vil, men "Die Hard" betyr vel noe sånt som seiglivet på norsk. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Så Stardust igår og må si at dette var ett herlig eventyr men det beste av alt var: Robert De Niro som homo kaptein Det var så utrolig morsomt med tanke på at den siste filmen jeg så med han var Godfather Robert ER hele Stardust etter min mening. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg så Pulp Fiction nok en gang på fredag, bare denne gangen med slike "trivia" kommentarer på. Ganske interresante og morsomme, så jeg lurer på en ting. Er det muligheter til å "gå inn på" DVDen for så bare å få ut underteksten som tekst? Hvis jeg ikke misforstår så er vel å laste ned manuset et alternativ? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Så Stardust igår og må si at dette var ett herlig eventyr men det beste av alt var: Robert De Niro som homo kaptein Det var så utrolig morsomt med tanke på at den siste filmen jeg så med han var Godfather Robert ER hele Stardust etter min mening. Lo så og si hele tiden av han. Genialt hvordan de piratene trodde han var dritt hard når han kalte seg Shakespear Bare jeg som btw syntes at hovedpersonen var usedvanelig irriterende? Lenke til kommentar
blured Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg så Pulp Fiction nok en gang på fredag, bare denne gangen med slike "trivia" kommentarer på. Ganske interresante og morsomme, så jeg lurer på en ting. Er det muligheter til å "gå inn på" DVDen for så bare å få ut underteksten som tekst? Vet ikke om det går, men du kan vel bare rippe DVDen inn på PCen, og se om det fungerer. Eventuelt google det, og se om noen andre har prøvd. (Kan dette kanskje fungere? http://www.afterdawn.com/guides/archive/ri...with_subrip.cfm, så ikke så veldig nøye på det men.) Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Vet ikke om det går, men du kan vel bare rippe DVDen inn på PCen, og se om det fungerer. Eventuelt google det, og se om noen andre har prøvd. Det er fullt mulig. Som du nevner kan man f.eks. bruke SubRip. Undertekster på en DVD er ikke lagret som tekst i direkte forstand. De er faktisk skjermbilder, integrert i videofilene. Derfor må man bruke OCR (tekstgjenkjenning) for å gjøre de om til ren tekst. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Vet ikke om det går, men du kan vel bare rippe DVDen inn på PCen, og se om det fungerer. Eventuelt google det, og se om noen andre har prøvd. Det er fullt mulig. Som du nevner kan man f.eks. bruke SubRip. Undertekster på en DVD er ikke lagret som tekst i direkte forstand. De er faktisk skjermbilder, integrert i videofilene. Derfor må man bruke OCR (tekstgjenkjenning) for å gjøre de om til ren tekst. Da har jeg lært noe idag og. Skal prøve dette SubRip (hvis mulig). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå