Aleks Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Hva er forskjellen på DC Dare Devil og vanlig? Den versjonen jeg har eier hvertfall^^ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Ville gått for kultklassikeren "Escape from New York". "The Host" hadde absolutt sine øyeblikk, men ble for langtekkelig til tider, IMHO. 2nd that, dog synes jeg at the Host er en knall film. Men start med Escape .... først. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Da var Escape from New York sett. For en herlig film :--D Gleder meg fortsatt til The Host. Får bare poppe meg noe popcorn... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Da var Escape from New York sett. For en herlig film :--D Gleder meg fortsatt til The Host. Får bare poppe meg noe popcorn... En litt orinal grøsser-film, men jeg elsker den. Kos deg! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Hva er navnet på slike asiatiske filmer med sverd og kampsport? Var et bestemt navn på de: Wuchi elns... Blei nevnt her tidligere husker jeg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Du traff nesten, det er vel Wushu du er ute etter Edit: Men det er jo en stilart innen kampsport og ikke en filmstil. Men det jo mange av de mest kjente som har dette som grunnlag. Gjelder vel både Jet Li, Jackie Chan, Sammo Hung og Yuen Biao osv. Endret 24. mai 2008 av Manx Lenke til kommentar
Njål Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Hva er navnet på slike asiatiske filmer med sverd og kampsport? Var et bestemt navn på de: Wuchi elns... Blei nevnt her tidligere husker jeg. Hvis vi ser bort fra at det er et navn på spesifikt kinesiske filmer i mer eller mindre sverd/kampsport-fantasy-genren, tenker du vel på wuxia. Wushu er en oppvisningskampsport. EDIT: Skriveleif/pølsefingre grunnet "et par" øl til maten. Og wuxia-link @wikipedia. Endret 24. mai 2008 av Njål Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Pokker rakk nesten å redigere posten min før Njål dukket opp Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Det var Wuxia jeg mente. Fant en haug med filmer jeg skal ha tak i nå! Noen som vet om noen gode, gjerne med sverd og! edit: Trenger ikke anbefalinger. Fant så mange her og på wikipedia Endret 24. mai 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Da har jeg nettopp kommet hjem fra Indiana Jones på kino. Mye herlig snadder for den som har sett de tidligere filmer. Drøssevis av referanser til tidligere filmer. Herlig. Men likevel synes jeg ikke den levde helt opp til forventningene mine, men så skal det sies at jeg hadde skyhøye forventninger også. Må slutte å se for mye trailere og lese for mange anmeldelser får jeg ser filmer. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Når det gjelder Indiana Jones var den meget fornøyelig, men de brukte for mye CGI, samt at det var et par scener som var direkte tåpelig. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fektingen (Mutt vs Irina) var direkte tåpelig, det samme går for Mutts "Tarzan" eskapader. En ting om den fektingen deres var at den minnet meg noe veldig om POTC, der fekting på to "ting" i bevegelse er noe jeg har sett i de filmene. Maurene virket også veldig out of place. Når det gjelder introen, hva var vitsen med å vise ungdommene som råkjørte ute i "villmarken" og som kappkjørte med militærbilen? Å "etablere" at dette er 1950-tallet? Introen fungerte særdeles dårlig for min del. De burde helst ha kuttet rett til varehuset. Jeg har riktignok en del å klage på over filmen, men den er absolutt fornøyelig og anbefales til alle som er fan av de andre Indiana Jones-filmene. Når det gjelder kvaliteten i forhold til de andre vil jeg si at den er litt foran Temple of Doom, men et godt stykke bak de andre. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Hva er forskjellen på DC Dare Devil og vanlig? I DC er Coolio med, i den vanlige er han kuttet ut. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Når det gjelder Indy 4, er det bare jeg som stusser på noe med faren, Henry Sr... At han nå er død, mens han ble udødelig i den tredje filmen? Endret 24. mai 2008 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Når det gjelder Indy 4, er det bare jeg som stusser på noe med faren, Henry Sr... At han nå er død, mens han ble udødelig i den tredje filmen? Såvidt jeg forstod var det at du måtte drikke av den hellige gralen daglig for å bli udødelig, ikke bare drikke en gang, slik som de gjorde i Last Crusade, for å helbrede såret. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Hva er forskjellen på DC Dare Devil og vanlig? I DC er Coolio med, i den vanlige er han kuttet ut. Hmm.. kan ikke huske han helt nei :/ Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Synes Indiana Jones var en fornøyelig affære jeg. Storkoste meg gjennom store deler av filmen, selv om det var enkelte elementer de kunne spart seg for. Dog stussa jeg over slutten, som ødela litt av inntrykket for min del. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Hva er forskjellen på DC Dare Devil og vanlig? I DC er Coolio med, i den vanlige er han kuttet ut. Hmm.. kan ikke huske han helt nei :/ Da er det nok ikke DC du eier. Tips: Se om det står Director's Cut på dvden Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Hva er forskjellen på DC Dare Devil og vanlig? I DC er Coolio med, i den vanlige er han kuttet ut. Hmm.. kan ikke huske han helt nei :/ Da er det nok ikke DC du eier. Tips: Se om det står Director's Cut på dvden Hehe, har nok ikke DVD-en. Fikk tak i filmen på en litt annen måte men skal se om jeg får skaffa DC versjonen og Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Når det gjelder Indy 4, er det bare jeg som stusser på noe med faren, Henry Sr... At han nå er død, mens han ble udødelig i den tredje filmen? Såvidt jeg forstod var det at du måtte drikke av den hellige gralen daglig for å bli udødelig, ikke bare drikke en gang, slik som de gjorde i Last Crusade, for å helbrede såret. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Man forble kun udødelig om man var innenfor det lille området. Slik jeg forstod det. Man måtte altså forbli inne i hulen. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Hva er forskjellen på DC Dare Devil og vanlig? I DC er Coolio med, i den vanlige er han kuttet ut. Hmm.. kan ikke huske han helt nei :/ Da er det nok ikke DC du eier. Tips: Se om det står Director's Cut på dvden Hehe, har nok ikke DVD-en. Fikk tak i filmen på en litt annen måte men skal se om jeg får skaffa DC versjonen og Har hørt at Dircetor's Cut er bedre enn den vanlige versjonen, men synes ikke den vanlige versjonen var så bra at jeg har giddet å sjekke om det stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå